Gå til innhold

BK: Bukta

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var et nydelig bilde:) Det fototekniske får noen andre ta seg av - men fine farger, et fint motiv med både forgrunn og bakgrunn av interresse - den typen bilder jeg liker å ta selv. Kjekt å se at det går ann å få så fine bilder med et crop kamera og sigma optikk:)

Lenke til kommentar

Likar biletet ditt godt. Fint komponert, god djupneskarpheit, fin eksponering der detaljane kjem fram. Klåre fine fargar.

Trur eg ville beskåre litt i toppen, slik at sola blei borte og djupneverknaden blei enno sterkare. Vidare ville eg beskåre litt på høgre sida, slik at det svarte skjæret blei borte.

Alt i alt eit flott bilete.

Lenke til kommentar

Synes det var et nydelig bilde:) Det fototekniske får noen andre ta seg av - men fine farger, et fint motiv med både forgrunn og bakgrunn av interresse - den typen bilder jeg liker å ta selv. Kjekt å se at det går ann å få så fine bilder med et crop kamera og sigma optikk:)

takk takk for kommentar

Lenke til kommentar

Likar biletet ditt godt. Fint komponert, god djupneskarpheit, fin eksponering der detaljane kjem fram. Klåre fine fargar.Trur eg ville beskåre litt i toppen, slik at sola blei borte og djupneverknaden blei enno sterkare. Vidare ville eg beskåre litt på høgre sida, slik at det svarte skjæret blei borte.Alt i alt eit flott bilete.

takk takk for kommentar

Lenke til kommentar

Dette likte jeg veldig godt. Fin eksponering som resulterer i flotte farger, fin dybde i bildet. Flott kommposisjon hvor du har fått med speilingen av sola i dammen, som hever bildet ytterligere. Så på den store versjonen, skarpt og fint. Så objektivet leverer ser det ut til.

takk takk for kommentar, likte objektivet godt så foreløbig er jeg fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...