rmbech Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bukta Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
bvskoge Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Synes det var et nydelig bilde:) Det fototekniske får noen andre ta seg av - men fine farger, et fint motiv med både forgrunn og bakgrunn av interresse - den typen bilder jeg liker å ta selv. Kjekt å se at det går ann å få så fine bilder med et crop kamera og sigma optikk:) Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Likar biletet ditt godt. Fint komponert, god djupneskarpheit, fin eksponering der detaljane kjem fram. Klåre fine fargar. Trur eg ville beskåre litt i toppen, slik at sola blei borte og djupneverknaden blei enno sterkare. Vidare ville eg beskåre litt på høgre sida, slik at det svarte skjæret blei borte. Alt i alt eit flott bilete. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Dette likte jeg veldig godt. Fin eksponering som resulterer i flotte farger, fin dybde i bildet. Flott kommposisjon hvor du har fått med speilingen av sola i dammen, som hever bildet ytterligere. Så på den store versjonen, skarpt og fint. Så objektivet leverer ser det ut til. Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Synes det var et nydelig bilde:) Det fototekniske får noen andre ta seg av - men fine farger, et fint motiv med både forgrunn og bakgrunn av interresse - den typen bilder jeg liker å ta selv. Kjekt å se at det går ann å få så fine bilder med et crop kamera og sigma optikk:) takk takk for kommentar Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Likar biletet ditt godt. Fint komponert, god djupneskarpheit, fin eksponering der detaljane kjem fram. Klåre fine fargar.Trur eg ville beskåre litt i toppen, slik at sola blei borte og djupneverknaden blei enno sterkare. Vidare ville eg beskåre litt på høgre sida, slik at det svarte skjæret blei borte.Alt i alt eit flott bilete. takk takk for kommentar Lenke til kommentar
rmbech Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Dette likte jeg veldig godt. Fin eksponering som resulterer i flotte farger, fin dybde i bildet. Flott kommposisjon hvor du har fått med speilingen av sola i dammen, som hever bildet ytterligere. Så på den store versjonen, skarpt og fint. Så objektivet leverer ser det ut til. takk takk for kommentar, likte objektivet godt så foreløbig er jeg fornøyd :-) Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Henger meg på de andre her. Et blikk mot verdens ende. Nydelig Lenke til kommentar
40D Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kult resultat.. Akkurat det objektivet jeg er på utkikk etter. Viktig å holde kamera i water, ellers buler bildet en del utover. Jeg ville også kuttet sol refleksene. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Pent foto! Artig delalj at du klarte å få plassert sola i refleks i vann pytta på svaberget og samtidig i horisonten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg