Gå til innhold

Jul 2012 nedtellingstråd

William_S

Anbefalte innlegg

202 dager igjen til jul gitt. Er mye streik om dagen.

Men i dag går alt så meget bedre. Mange streikende er tilbake på jobb og jammen er det bare 201 dager igjen til den beste kvelden i året også :xmas: :xmas:

Altså er det jubileum i morgen :xmas:

Yes og jeg gleder meg til det. Det skal feires med en julebrus iallefall. Var visst ikke så glad i julebrus som jeg trodde og har fremdeles altfor mye igjen. Haha. Er i ferd med å gå ut på dato snart også. Hm får vel ta oppstilling en varm sommerdag for å gi bort noe av det gratis.

Kanksje vært greit å prøve en flaske eller 5 før man bestiller så store mengder ja kanskje... Men som sagt så blir julebrusen dobbelt så god etter å ha gått ut på dato så er bare å se det an litt :)

Ellers er det i dag den gledens dag at vi kan sette 1 foran på tallet vi teller ned. Vi sier altså at det er 199 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

199-4 = 195. Så derfor er det nå 195 dager igjen til jul! :)

Huff ja... beklager at det har gått 4 dager uten innlegg i tråden fra min side også. Er rett og slett for mye å gjøre og tenke på for en stakkar i gul hjelm til tider..uten at det er noen unnskyldning ...

Iallfall er det i dag 194 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Nå som julen begynner å komme så nærme håper jeg at flere her inne på diskusjon.no snart vil få julestemningen innover seg og bidra rikt i denne tråden :xmas:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...