Gå til innhold

Jul 2012 nedtellingstråd

William_S

Anbefalte innlegg

Alle vet jo at det ikke blir jul i år, har dere glemt 21.12.2012? :tease:

Det blir Jul i år også.

Det er jeg helt sikker på også. Og skulle nå katastrofen inntreffe den 21.12 har nå vi julevenner allerede i god tid før det koset oss med julemat, julebrus, julemusikk og treet vil nå forøvrig også sikkert være pyntet før det :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trondergutt beklager gårsdagens fravær, men har den glede av å i dag å konstatere at det bare er 239 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Beklager også fravær. Skal ikke gjenta seg. Ellers god 1 mai alle sammen. Dukket som vanlig opp en eller annen FrP politiker som vil fjerne dagen som fridag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Og vi gjør et stort byks til 232 dager igjen til jul. Søren glemmer av og til å titte innom her. :(

Har ikke vært så aktiv i helgen jeg heller, verken her eller på VGD...

Men nå er jeg her og konstaterer at det kun er 231 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er 10.mai og vi kan konstatere at julen nærmer seg stadig og at vi nå snakker om kun 228 dager igjen :xmas:

Julen begynner nå å nærme seg såpass mye at jeg regner med at mange her inne fra snart vil henge seg på denne glade tråd :xmas: :xmas:

Nå er det faktisk bare 227 dager igjen! :D:xmas: Håper også flere kommer til denne utmerkede tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...