Trondergutt Skrevet 26. april 2012 Del Skrevet 26. april 2012 Alle vet jo at det ikke blir jul i år, har dere glemt 21.12.2012? Det blir Jul i år også. Det er jeg helt sikker på også. Og skulle nå katastrofen inntreffe den 21.12 har nå vi julevenner allerede i god tid før det koset oss med julemat, julebrus, julemusikk og treet vil nå forøvrig også sikkert være pyntet før det :xmas: Lenke til kommentar
William_S Skrevet 26. april 2012 Forfatter Del Skrevet 26. april 2012 Er klart at det blir jul i år også selv om enkelte bibelske dommedagsprofeter skal ha det til det motsatte. Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 27. april 2012 Del Skrevet 27. april 2012 Er klart at det blir jul i år også selv om enkelte bibelske dommedagsprofeter skal ha det til det motsatte. Julen kommer garantert og også fortere enn man aner. Eller nærmere bestemt om 241 dager :xmas: 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 29. april 2012 Del Skrevet 29. april 2012 Trondergutt beklager gårsdagens fravær, men har den glede av å i dag å konstatere at det bare er 239 dager igjen til jul :xmas: 2 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 Fantastisk at det finnes enkelte som allerede forbereder seg på jul! Stå på! 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 238 dager til Julhuul! Ingenting sier Jul som et par britiske skeivinger med neseoperasjoner 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 1. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2012 Trondergutt beklager gårsdagens fravær, men har den glede av å i dag å konstatere at det bare er 239 dager igjen til jul :xmas: Beklager også fravær. Skal ikke gjenta seg. Ellers god 1 mai alle sammen. Dukket som vanlig opp en eller annen FrP politiker som vil fjerne dagen som fridag. 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Da er det bare meg igjen, siden William er mere opptatt av Frp-medlemmer og 1 mai mas, som må nedtelle til Julen! Skerpings William! Kun 237 dager igkjen til Julen Her en Julesang, det glemte du også william http://www.youtube.com/watch?v=iEbNKCeMgDs 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 1. mai 2012 Del Skrevet 1. mai 2012 Fantastisk at det finnes enkelte som allerede forbereder seg på jul! Stå på! Her tenker vi på jul hele året veit du. Hjertelig velkommen til tråden :xmas: 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 2. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2012 Kun 236 dager igjen til jul! 1 Lenke til kommentar
Zenzer Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 Kun 236 dager igjen til jul! Bra, William! Du fiksa nedtellingen du Neste prosjekt blir å poste en Julesang Her er Rudolfsangen, 2 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Med den noe uvante juleduoen Ozzy og Jessica Simpson konstaterer jeg at det kun er 235 dager igjen til jul Har forøvrig observert noen snøfnugg i luften i morgest http://www.youtube.com/watch?v=dTVY8MTryNQ 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Med sludd i luften en dag tidlig i mai konstaterer jeg at det kun er 234 dager igjen til jul... Virker som at julesnøen kan komme tidlig i år :xmas: 1 Lenke til kommentar
William_S Skrevet 6. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2012 Og vi gjør et stort byks til 232 dager igjen til jul. Søren glemmer av og til å titte innom her. 1 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Og vi gjør et stort byks til 232 dager igjen til jul. Søren glemmer av og til å titte innom her. Har ikke vært så aktiv i helgen jeg heller, verken her eller på VGD... Men nå er jeg her og konstaterer at det kun er 231 dager igjen til jul :xmas: 2 Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hel alle sammen 230 dager igjen til jul og da ca en måned til vi kommer under 200 dager :xmas: Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Det er 10.mai og vi kan konstatere at julen nærmer seg stadig og at vi nå snakker om kun 228 dager igjen Julen begynner nå å nærme seg såpass mye at jeg regner med at mange her inne fra snart vil henge seg på denne glade tråd :xmas: Lenke til kommentar
William_S Skrevet 11. mai 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2012 Det er 10.mai og vi kan konstatere at julen nærmer seg stadig og at vi nå snakker om kun 228 dager igjen Julen begynner nå å nærme seg såpass mye at jeg regner med at mange her inne fra snart vil henge seg på denne glade tråd :xmas: Nå er det faktisk bare 227 dager igjen! Håper også flere kommer til denne utmerkede tråden. Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 I dag er det bare 226 dager igjen til jul og vinteren vil ikke helt slippe taket enda. Det sluddet i morgest og retter jeg blikket lenger opp i høyden her i byen så ligger det nå litt snø enda... Tror julesnøen kommer tidlig i år :xmas: 1 Lenke til kommentar
Hei Sveis Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Nå bare 225 dager igjen. Jeg elsker jula. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå