Gå til innhold

Jul 2012 nedtellingstråd

William_S

Anbefalte innlegg

Har vært litt fraværende i helga pga bortreisrt, men skal nå love å skrive her titt og ofte. Er bra det går riktig mot jul nå.

Det vet jeg at du gjør William :xmas:

Og i dag skriver vi kun 252 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Det er jo veldig bra at man har beholdt julenissesmiliene her hele året. Noen forum har dem kun rundt jul. Hørte nå litt på noen julesanger i går, det går man aldri lei av.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har vært litt fraværende i helga pga bortreisrt, men skal nå love å skrive her titt og ofte. Er bra det går riktig mot jul nå.

Det vet jeg at du gjør William :xmas:

Og i dag skriver vi kun 252 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Det er jo veldig bra at man har beholdt julenissesmiliene her hele året. Noen forum har dem kun rundt jul. Hørte nå litt på noen julesanger i går, det går man aldri lei av.

Virker som dette er et julevennlig forum :xmas: :xmas:

Vi må bare være litt forsiktig med å bruke for mange av disse nissesmileysene. Min venn Branneren fra VGD fikk nå en advarsel her inne om overdreven bruk av smileys. Men når man kommer fra VGD uten smileys er det jo fort å gå litt bananas med det store utvalget her... hi hi...

Ellers er det lett snødryss i luften og 251 dager igjen til jul.. ho ho ho :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

God morgen.

I dag snakker vi kun om 249 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Håper ellers at flere her fra diskusjon.no snart får øynene opp for denne fantastiske tråd :w00t:

Det håper jeg også. En kvalitetstråd uten like. :) Ellers godt å se vi nærmer oss den nedre halvdel av 200 skalaen. Det neste blir da 100 skalaen, før det er tosifret antall dager igjen. Og det går jo fortere enn man tror for å si det sånn.

• Liker 1
Lenke til kommentar

God morgen.

I dag snakker vi kun om 249 dager igjen til jul :xmas: :xmas:

Håper ellers at flere her fra diskusjon.no snart får øynene opp for denne fantastiske tråd :w00t:

Det håper jeg også. En kvalitetstråd uten like. :) Ellers godt å se vi nærmer oss den nedre halvdel av 200 skalaen. Det neste blir da 100 skalaen, før det er tosifret antall dager igjen. Og det går jo fortere enn man tror for å si det sånn.

Ellers er nå alt ved det vanlige inne på VGD. Nå virker det som både siteringsfunksjonen og muligheten til å gi tomler er borte også. De virker ikke lenger noen av delene iallfall....

Det er dumt at ikke alle på VGD melder overgang hit som på de fleste områder er mye bedre. Er bare VGD sine brukere jeg savner her....

• Liker 1
Lenke til kommentar

God Morgen diskusjon.no sine julevenner :xmas: :xmas:

Trondergutt er tidlig oppe for å konstatere at det kun er 246 dager igjen til årets desidert beste dag, nemlig julaften :xmas: :xmas:

Er glad for det! Julebrusen jeg hadde i går smakte forresten godt. For å få den kald så bør man putte den i fryseren 1/2 times tid, men ikke for lenge da blir det is. Ha en fortsatt fin søndagskveld.

Lenke til kommentar

Ønsker alle på juletråden en riktig fin dag og konstaterer at i dag er det kun 244 dager igjen til den beste kvelden av dem alle, nemlig julekvelden :xmas: :xmas:

Observerte i går at min lokale butikk fremdeles har juleansjos til salgs. Det dumme er bare det at jeg ikke er så veldig glad i ansjos :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...