Gå til innhold

Jul 2012 nedtellingstråd

William_S

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trondergutt melder seg på denne tråden med en eneste gang :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Håper så mange som mulig med julen i hjertet her inne vil melde seg på.

Førjulshilsen fra Trondergutt

Det håper jeg også! Og ikke minst koselig med julesmiliene.

'

Julesmileys var iallfall for komplisert for VGD.

TIl dere som leser denne tråden allerede kan jeg nå si at julenedtellingstråden har vært en fin og god tradisjon på VGD i noen år. Trådene har blitt større for hvert år og mange har hatt glede av dem. Både de som har bidratt og de som bare har lest dem.

Håper det er mange julevenner her inne også som kanskje har savnet en slik tråd :xmas: :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

En annen positiv ting er at denne tråden ikke blir dumpet eller noe selv om det er lite aktivitet.

Skal gjøre mitt beste å holde meg aktiv her inne.

Skal forsøke å unngå at det blir lite aktivitet på juletråden :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Godt at du er her Cocos :xmas: :xmas:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Denne er jeg med på.

Det høres veldig bra ut :xmas:

God morgen ellers til alle julevenner :)

I dag er det bare 256 dager igjen til jul og snøen ligger ennå hos Trondergutt. I disse dager snakker vi faktisk kun om ca 6 måneder igjen til julebrusen atter er å finne i butikkhyllene. Litt vår og litt sommer nå så er vi nå snart der igjen :xmas: :xmas:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fortsatt et enormt julebruslager liggende, nøt faktisk noen i påska. Fantastisk deilig. Snøen er nå borte, og vi får jo fine helligdager i mai, 1 mai, 17 mai (samsvarer med Kristi Himmelfartsdag) og pinsehelgen hvor 2 pinsedag er helligdag.

Er godt med julebrus her også og må vel anta at snøen snart er borte. Akkurat nå regner det, men sluddet nå litt i det minste når jeg sto opp tidlig i mårest...

Ellers har jeg som sagt orientert VGD sine julenedtellingstråd om det inntrufne. Vår kjære julevenn Vigi er også orientert og invitert til denne tråden så vi får håpe han dukker opp :)

Ynnory som også er ute desverre vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få tak i enda....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fortsatt et enormt julebruslager liggende, nøt faktisk noen i påska. Fantastisk deilig. Snøen er nå borte, og vi får jo fine helligdager i mai, 1 mai, 17 mai (samsvarer med Kristi Himmelfartsdag) og pinsehelgen hvor 2 pinsedag er helligdag.

Er godt med julebrus her også og må vel anta at snøen snart er borte. Akkurat nå regner det, men sluddet nå litt i det minste når jeg sto opp tidlig i mårest...

Ellers har jeg som sagt orientert VGD sine julenedtellingstråd om det inntrufne. Vår kjære julevenn Vigi er også orientert og invitert til denne tråden så vi får håpe han dukker opp :)

Ynnory som også er ute desverre vet jeg ikke helt hvordan jeg skal få tak i enda....

Og her er jeg folkens!! :) Selvsagt må jeg inn hit og hilse på William. Håper du har det bra William! I oss lever julestemningen, uavhengig av hva en overivrig moderater på VGdebatt måtte finne på! :)

Det er bare 255 dager igjen til jul folkens! Fantastisk!!!! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Og her er jeg folkens!! :) Selvsagt må jeg inn hit og hilse på William. Håper du har det bra William! I oss lever julestemningen, uavhengig av hva en overivrig moderater på VGdebatt måtte finne på! :)

Det er bare 255 dager igjen til jul folkens! Fantastisk!!!! :)

Da vil jeg med masse julenissesmileys ønske vår kjære julevenn i særklasse Vigi velkommen til denne juletråden også :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

Dette var uventet respons! Men er glad for alle som henger seg på her. :xmas: Er snart helg igjen gitt etter en kort uke. Det er deilig spør du nå meg. :w00t: Litt skyet ute, men fuglene er nå oppe og synger. Det er julestemning det.

Hadde nå forventet bra respons jeg da, en julenedtellingstråd var jo virkelig noe dette forumet savnet. Og som du ser har jeg drevet litt verving på VGD og fått vår kjære julevenn fra Rogaland Vigi med :xmas: :xmas:

Lenke til kommentar

God morgen alle julevenner !!

I dag snakker vi kun om 254 dager igjen til jul og snart er vi da nærmere 200 enn 300 :xmas: :xmas:

Snart snakker vi om at advent også er bare ca et halvt år unna og for min del er det vel da jula virkelig tar til :xmas:

Men en ekte julevenn har jul i hjerte og sinn hele året :xmas:

Ønsker alle en fin førjulslørdag :xmas:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...