turbo_33 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hei. Jeg har ett problem med Mapper i xp. Jeg har kjørt xp-cd over fordi jeg hadde feil på c: katalogen min,å når jeg var ferdig å installere progamet hadde mappene mine blitt til filer på e: disken. (De vil si att en mappe jeg hadde der som var på 6.2gb var nå 32 kb og fil format). Er de noe jeg kan få gjort å er de noen som har hatt dette problemet å kan Hjelpe meg. :smile: Venlig Hilsen Turbo_33 Lenke til kommentar
wil Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 er ikke helt sikker på hva du mente, men hva med å formaterer partisjonene dine å installere Windows på nytt? det vil vel gå greit, eller har du mye viktig på pc`en din? Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Tror hele poenget her er å redde filene på den partisjonen som var på 6,2GB. Når du sier at du har kjørt xp-cd over mener du da at du har 1: formatert c: og lagt inn xp igjen 2: installert xp på c: uten å formatere først 3: kjørt recovery med xp-cd'n Høres ut som om filsystemet på den nye installasjonen har lekt banzai... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå