Fibonacci Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skal nokon her delta i Tom Waits-løpet i Oslo 5. mai? Tenkte å delta i år, men finn veldig lite informasjon om dette på nettet. Har nokon av dykk delteke tidlegare år? Er det verd turen til Oslo? Lenke til kommentar
Trondergutt Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skal nokon her delta i Tom Waits-løpet i Oslo 5. mai? Tenkte å delta i år, men finn veldig lite informasjon om dette på nettet. Har nokon av dykk delteke tidlegare år? Er det verd turen til Oslo? ' Er dette et slags Grete Waits løp for menn ?? Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 (endret) Du kan vel kalle det det. http://oslopuls.afte...ticle195944.ece Kort fortalt er det eit løp mellom 20 brune pubar med øldrikking på kvar post. Endret 11. april 2012 av Kjell Arne Steinsvik Lenke til kommentar
aklla Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Var med i fjor, men er allerede dobbeltbooket den dagen. Var festlig i fjor. Men, tror jeg evt. skal droppe dykkerturen i forkant av løpet, å starte sliten var kanskje ikke det lureste Om det er verdt turen til oslo får du nesten avgjøre selv, jeg var i nabolaget, så jeg tok like greit runden også. Lenke til kommentar
Fibonacci Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Brukar mange å delta i TW-løpet? Litt kjedelig å ta turen om berre 7-8 er med. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Brukar mange å delta i TW-løpet? Litt kjedelig å ta turen om berre 7-8 er med. Stappfullt på så godt som alle barer MANGE deltagere, snakker en del tusen så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Solveig Aspaas Skrevet 30. april 2012 Del Skrevet 30. april 2012 http://www.facebook....24929624298659/ Slik gjør vi det i Trondheim på Tom Waits-løpet... Vårens Vakreste Eventyr! Vi har det helga etter Oslo, så rekker dere å få med vårt løp også ;-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Vurderer å dra på det i Trondhjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå