Jan Erik Engan Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Papirbredden,Drammen Bildet er fjernet. Beskrivelse: Høyskolen på natterstid.Lukker skal være 4sek;)..og da ser jeg riktig lukker blir vist i exif..jippi;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei JE. Som vanlig fra din fotohånd, godt utført arbeid. Hvitballansen ser korrekt ut. Har selvsagt studert fullstørrelsen, men ......jævla bra! Regner med det går unna noen eksponeringer! PS! Ingen på jobb, men kanskje seint! mv/Kea Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei JE. Som vanlig fra din fotohånd, godt utført arbeid. Hvitballansen ser korrekt ut. Har selvsagt studert fullstørrelsen, men ......jævla bra! Regner med det går unna noen eksponeringer! PS! Ingen på jobb, men kanskje seint! mv/Kea Takker..når jeg tenker meg om så var det nok ikke natterstid,men kveld..hehe. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Så rett og slett litt kjent ut. Jeg kan anbefale HDR-foto av bygget. Det henter ut enda mer av alle de fine detaljene i bygget. http://www.digit.no/bilde/energisparing/926705/ Jeg har jukset bittelitt med hvitbalansen på min, hovedsaklig fordi jeg synes det gir et renere uttrykk når det er blanding av fargene på lyskildene... Kledelig "fotobygg" det her... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Så rett og slett litt kjent ut. Jeg kan anbefale HDR-foto av bygget. Det henter ut enda mer av alle de fine detaljene i bygget. http://www.digit.no/bilde/energisparing/926705/Jeg har jukset bittelitt med hvitbalansen på min, hovedsaklig fordi jeg synes det gir et renere uttrykk når det er blanding av fargene på lyskildene...Kledelig "fotobygg" det her... Hmm..ja den vakke dum Espen..takker;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Nice .. Takker;) Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Artig bilde her Jan Erik, minner meg litt om et dukkehus. Negativt, heller det litt ned til høyere, eller? Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Artig bilde her Jan Erik, minner meg litt om et dukkehus. Negativt, heller det litt ned til høyere, eller? Bilde er nok ikke tatt 100% rett på,så derfor vil det nok se slik ut..perspektivskeivhet. Takker for kommentar;) Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Me like,thumbs up!! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 Me like,thumbs up!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg