Gå til innhold

Spilling på åpent nettverk

Anbefalte innlegg

Hei, vet ikke om jeg har plassert denne på riktig plass, men prøver meg allikevel.

Jeg sitter offshore og er koblet til et åpent trådløst gjestenettverk. Det er passord på dette, men det er ikke noen begrensninger (alle for utlevert passordet).

Nettet fungerer utmerket, både til nettlesing og nedlasting. (laster ned fortere her enn hjemme).

Men om jeg prøver å spille på steam eller WoW så kommer det bare opp en feilmelding om at klienten ikke finner "nettverk".

Er det noen der ute som vet hvordan jeg kan fikse dette, om det i det hele tatt går?

Regner med at om det har noe med porter i routeren å gjøre så kan jeg ikke gjøre noe med det i det hele tatt.......

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ser den, men burde de ikke blokkere for nedlastning og da? Ute på en rigg vil jeg tro det er flere som driver med nedlastning enn online spilling. Jeg vet heller ikke hva som tar mest av båndbredden, men velger å tro at nedlastning tar mer av linjen........

Lenke til kommentar

Det er ikke alt som er like lett å blokkere :)

Nedlasting er så mangt. Når du går inn på ei nettside så laster du faktisk ned nettsiden og viser denne i nettleseren. Samme metode blir brukt til filer og annen nedlasting. Så noe må nok være åpent.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...