Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvor mange ganger må jeg klage før det skjer noe i Tele2!?!


Anbefalte innlegg

Altså, nå er jeg lei. Bestilte ADSL m/montør fra Tele2 i starten av august. I følge avtalen skulle montøren gjøre alt klart til surfing 19. august. Men NEI...

 

Etter tre telefoner og en e-mail har de fortsatt ikke holdt det de har lovet. ADSL-modemet fikk jeg tre dager for sendt og montøren har fortsatt ikke ringt for å avtale installasjonstidspunkt.

 

Er det noen som har opplevd det samme? I såfall hva skjedde? Bør jeg fortsatt vente?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, det er ikke alltid man kan benytte seg av "gjær-d-sjæl" pakker av ulike årsaker. Jeg har meget dårlig erfaring med Tele2. Produktet ble levert 2 uker for sent. Jeg sliter med en meget ustabil linje. Har 1024/256 abbonement, får toppen 600kbit/s. Hastigheten til utlandet er enda værre.

Vet av flere som har samme problemet som meg.

 

Jeg ville valgt Bluecom eller NextGenTel (om du kan få bredbånd fra de).

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke bare "gjør det selv"?

Da sparer du penger i tillegg.

 

eX_treme tok poenget :wink:

 

 

Jeg ville valgt Bluecom eller NextGenTel (om du kan få bredbånd fra de).

 

BlueCom har noen jeg kjenner dårlige erfaringer med. NextGenTel bestilte jeg tidligere i sommer, men jeg fikk mail i juni om at jeg ikke kunne få likevel... :cry:

 

 

Jeg får vel bare vente på Tele2 da...

Lenke til kommentar

Jeg har hatt Bluecom i 1 1/2 år nå, og er veldig godt fornøyd. Veldig stabil linje, og hastigeheten ligger alltid litt i overkant av det den skal. Har hatt problemer med redusert hastighet én gang. Sendte da en mail til Bluecom support. Det viste seg å være noe "grums" i en sentral i nærheten, men de sørget for at det ble fiksa i løpet av timer.

 

Så jeg kan bare anbefale Bluecom på det varmeste!

Lenke til kommentar
Jeg har hatt Bluecom i 1 1/2 år nå, og er veldig godt fornøyd. Veldig stabil linje, og hastigeheten ligger alltid litt i overkant av det den skal. Har hatt problemer med redusert hastighet én gang. Sendte da en mail til Bluecom support. Det viste seg å være noe "grums" i en sentral i nærheten, men de sørget for at det ble fiksa i løpet av timer.

 

Så jeg kan bare anbefale Bluecom på det varmeste!

 

FULLSTENDIG EINIG! :woot::woot::yes::yes:

 

Ingenting å lure på!

 

-Green-

Lenke til kommentar

Er kjempefornøyd med Tele2 jeg.... :yes: Stabil hastighet, aldri hatt nedetid.. lav ping og lav pris. Hva mer kan en forlange... :D

 

Men når sant skal sies så er det vel ikke en adsl leverandør som er feilfri... :shrug:

 

Bare ikke skaff dere Tiscali (søk andre tråder om tiscali)

Lenke til kommentar
Hvilke erfaringer da?

 

Meget ustabil linje og lang leveringstid (Bestilte i starten av sommeren, fortsatt ikke fått ADSL)...

 

Angående ustabile linjer kommer vel an på hvilken sentral man hører til. Siden vi hører til samme sentral blir det vel ikke så ulikt med kameraten min :roll: Jeg vet ikke altså, men jeg tror det har en sammenheng. Selv kan jeg bekrefte den ustabile linjen. Enkelte ganger ligger kameraten min i over 110 ping i CS (Sjeldent), men hender flere ganger at pingen ligger i 90-100 :o

Lenke til kommentar

etter mine erfaringer bør dere ikke bestille fra UPC eller NextGenTel... Særlig UPC :x de er råttne. Mista internett i 4 måneder.... da gadd jeg ikke å prøve å fikse det mer så jeg bestille nextgentel, men de har så j*evli dårlig service...

Lenke til kommentar

 

Meget ustabil linje og lang leveringstid (Bestilte i starten av sommeren, fortsatt ikke fått ADSL)...

 

Angående ustabile linjer kommer vel an på hvilken sentral man hører til. Siden vi hører til samme sentral blir det vel ikke så ulikt med kameraten min :roll: Jeg vet ikke altså, men jeg tror det har en sammenheng. Selv kan jeg bekrefte den ustabile linjen. Enkelte ganger ligger kameraten min i over 110 ping i CS (Sjeldent), men hender flere ganger at pingen ligger i 90-100 :o

 

Hvorfor tar det så lang tid?

Jeg regner med du har sjekket opp i saken?

Hvor stabil linja er vil jo være forskjellig fra kunde til kunde, noen sitter på nesten ny kabling som er 100% og andre sitter på kabler som er 50 år gamle så det gir ingen mening og sammenligne stabilitet hvis det dreier seg om at linja detter ut.

Lenke til kommentar
Altså, nå er jeg lei. Bestilte ADSL m/montør fra Tele2 i starten av august. I følge avtalen skulle montøren gjøre alt klart til surfing 19. august. Men NEI...

 

Etter tre telefoner og en e-mail har de fortsatt ikke holdt det de har lovet. ADSL-modemet fikk jeg tre dager for sendt og montøren har fortsatt ikke ringt for å avtale installasjonstidspunkt.  

 

Er det noen som har opplevd det samme? I såfall hva skjedde? Bør jeg fortsatt vente?

lite tips.Bestilte adsl fra bluecom for ett år siden.Var mye rot til å begynne med.Montøren dukket ikke opp på avtalt tidspunkt.Ga da beskjed om at neste gang de kom så tok jeg fri fra arbeid ,ga også beskjed om at hvis de ikke dukket opp så skulle jeg ha dekket tapt arbeidfortjeneste(dette kan du kreve etter håndverksloven).Ingen montør dukket opp.Fikk fratrukket 1200,- på første regning fra Bluecom.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...