MrVilla Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei Har et merkelig problem. Når jeg åpner IE og minimerer den ned til oppgavelinjen så får jeg den ikke opp igjen. vinduet vises bare i et mikrosekund før det forsvinner igjen. Har jeg flere vinduer åpne så er det helt likt. Dem vises bare i et kort øyeblikk så er dem borte igjen. Jeg har ikke mulighet til å velge noen av dem. Jeg kan høyreklikke og får opp menyen der fint. Noen som vet hva dette kan komme av? Har installert alle oppdateringer. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 På win7 funker dette greiene som default litt anderledes. Etterat du har minimert kan du prøve å føre musemarkøren over ikonet nede på oppgavelinjen, så vil det dukke opp en liten forhåndsvisning av alle sidene du har oppe. Velger du en av de vil du få ett stort vindu. Lenke til kommentar
knut71 Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Beklager. Aner ikke hvordan jeg ut av det blå konkluderte med at du hadde win7... Sikkert lest det i en annen post før jeg leste din. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Tråden er postet i Windows 7 så det er riktig det som ble skrevet. Du kan ta en titt i denne tråden fra et annet forum og se om det hjelper : http://www.sevenforums.com/general-discussion/55155-programs-start-minimized-will-not-maximize.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå