[Guru3D]Headshot Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg har mistanker om at biosen som var på korte når jeg kjøpte det måler feil temperatur. Jeg bare lurte på hvilken bios som fungerer best til det nevnte hoverdkortet? Har hørt en del om noen versjoner som er helt grusomme til å klokke med, og jeg gidder ikke å prøve igjennom alle for å finne den beste :oops: Så, noen som har erfaringer med hvilken bios som fingerer best, dvs, klokker ok Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Digger den aller siste biosen :wink: Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Hvilken versjon er det? Det ser ut til at det er forskjellige versjoner på den amerikanske siden og den engelske (global) siden. På den Amerikanske er bios18 den nyeste, mens på den andre er bios21 den nyeste :-? Noen som ver hva som er hva? Lenke til kommentar
maximus Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Bios v18 er til Nf7 v2.0 bios v21 er til Nf7 v1.0-1.2 Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 Ah, takker, du er sikker på dette? :smile: Så bios18 er ok da? Ingen som har hatt noen problemer med klokkingen på denne? Klarer 232fsb nå, vil helst ikke få dårligere resultat Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 isj, skjønner ingen ting av dette :S Flasha biosen på mitt gamle hk flere ganger uten problemer, men etter å ha lest "how to flash the bios" på abit sia ble jeg bare usikker :oops: Noen som vil greie ut hvordan man gjør dette på et korekt vis? :oops: Helst fra noen som har gjort dette med suksess før :smile: ps: jeg har ikke floppy :wink: Lenke til kommentar
Popsi Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hei, Oppdaterte min Nfs2.0 med en boot cd. (har ikke floppy) Sjekk: http://www.nu2.nu/bootcd/ Gjør som det står på siden under: Clean Bootable CD-Rom (for BIOS upgrade) [new! dec 16, 2002] Bruksanvisning er grei og det burde ikke være noe problem, var ikke det for meg i alle fall. Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Hmm.. Noen som har erfaringer med abit flashmenu? ser ut til å være en veldig enkel måte å flashe på Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jepp ! Formater en floppy, last ned siste bios for NF7-S v2.0, pakk ut filene på A: , boot opp med A: trykk ALT-F2 og resten går automatisk. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jepp ! Formater en floppy, last ned siste bios for NF7-S v2.0,pakk ut filene på A: , boot opp med A: trykk ALT-F2 og resten går automatisk. Hvordan skal han klare å formatere en floppy? :-/ Hvordan skal han klare å boote fra en floppy? :-/ DrE Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Jepp ! Formater en floppy, last ned siste bios for NF7-S v2.0,pakk ut filene på A: , boot opp med A: trykk ALT-F2 og resten går automatisk. Hvordan skal han klare å formatere en floppy? :-/ Hvordan skal han klare å boote fra en floppy? :-/ DrE Alle skjønner at jeg mener floppydisk, 1.44 MB, til stasjon A: eller ? Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 Headshot"]ps: jeg har ikke floppy :wink: :wink: Lenke til kommentar
[Guru3D]Headshot Skrevet 26. august 2003 Forfatter Del Skrevet 26. august 2003 flashinga gikk greit, brukte abit flashmenu. Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Headshot"]flashinga gikk greit, brukte abit flashmenu.Takker for hjelpen og cd ikke sant? Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Skiftet til BIOS 14 og klarer nå å kjøre mer stabilt overklokket,men er det noen som husker temp forskjellen som blir vist av 14 vs. 18 ?? Lenke til kommentar
BioAcid Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Hmm, er det ikke det beste å ha den nyeste driveren? jaja, orker ikke skifte til en gammel, da ligger jeg heller på 2525MHz! Men merket at etter at jeg flashet til den nyeste bios'en, fra den orginale, så gikk tempen i bios opp med ca 10 grader tror jeg, litt merkelig da vapoen fremdeles ligger stabilt på -20 innvendig... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jepp ! Formater en floppy, last ned siste bios for NF7-S v2.0,pakk ut filene på A: , boot opp med A: trykk ALT-F2 og resten går automatisk. Hvordan skal han klare å formatere en floppy? :-/ Hvordan skal han klare å boote fra en floppy? :-/ DrE Alle skjønner at jeg mener floppydisk, 1.44 MB, til stasjon A: eller ? Jepp, men alle untatt du fikk med seg at han ikke hadde hverken 1.44MB, stasjon A eller floppydisk t-t-t-tog du an? :wink: DrE Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Jada , var litt stressa i går men nå har jeg fått på meg briller 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå