MKgrublere Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Think Tank kommer med utstyret du ikke visste du trengte. Tilbehør til tilbehør Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har du brukt tusenvis av kroner på en stor fotosekk, men forbanner deg like mye hver gang batteri, minnekort og andre småting forsvinner? Kanskje er det nå på tide å tenke på smart oppbevaring av de små, men fullt så nødvendige tingene også. Kjenner ikke til Think Tank, men min sekk har allerede alle disse smålommene på plass og den kostet ikke tusenvis av kroner Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Har du brukt tusenvis av kroner på en stor fotosekk, men forbanner deg like mye hver gang batteri, minnekort og andre småting forsvinner? Kanskje er det nå på tide å tenke på smart oppbevaring av de små, men fullt så nødvendige tingene også. Mangler fotosekkene fra Think Tank lommer for tilbehør sånn at kundene føler det er nødvendig med dette? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 De har masser av fine lommer, men mye vil ha mer.. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Savner holdere for filter jeg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 De minnekort-lommene som finnes i de fleste fotobagger virker utrygge i mine øyne - nå er jeg ikke sikker på om disse er sså mye bedre. Jeg foretrekker hardcase holdere for minnekort da de tåler litt slag osv. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Nå har jeg litt problemer med å tenke meg at et minnekort i sekkelomma skulle blitt ødelagt av slag/støt o.l. Jeg bruker dog de harde små eskene som følger med kortet, mest for at det ikke skal komme skitt inn i kontaktene. Det viktigste syns jeg er å vite nøyaktig hvor dem ligger. Både ekstra batterier og minnekort. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 De fleste Think Tank har lommer og plass for det meste, men dette kan gjøre det mer praktisk å bruke da man kan ta holderne UT av feks en veske eller sekk. Litt som om man må lete etter penger nede i en veske eller sekk - ingenting som slår ett knakende godt eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg