Xander^ Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg sitter med broderns pc..når jeg spiller feks cs så er skjermen ukristelig mørk..uansett hvor mye jeg skrur gammaen i spillet..skjermen har vanlig gamma i windows men ikke i spill..plz hjelp meg! :o Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kan bruke f.eks. Powerstrip Lenke til kommentar
Mello Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Enig, legg inn Powerstrip, funker PHETT Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har nettopp testet dette programmet på en mørk Targa skjerm, men det ble bare lysere uti windows på bakgrunnen, men i spill og f.eks. Media player er det like mørkt som før. Må jeg gjøre noen spesielle innstillinger for at det skal bli lysere også i spill osv...? Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Har nettopp testet dette programmet på en mørk Targa skjerm, men det ble bare lysere uti windows på bakgrunnen, men i spill og f.eks. Media player er det like mørkt som før. Må jeg gjøre noen spesielle innstillinger for at det skal bli lysere også i spill osv...? Du kan aktivere eller tilegne såkalte "hurtigtaster" som du kan bruke inne i spillet, eks gamma, brigthness ol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå