Gå til innhold

Prog. House Mixtapes

BrehT1

Anbefalte innlegg

Laget to mixtapes på Soundcloud, begge en times lange med noe av det jeg liker innenfor Progressive House. Passet på å velge låter som ikke nødvendigvis er så kjente for de som ikke er "into" denne sjangeren, men som liker det når de hører det på fest. Så jeg anbefaler absolutt å sjekke ut begge "mixene", og det setter jeg svært stor pris på :) Er på ingen måte noen ekspert når det kommer til mixing, noe man hører på overgangene, men tror sangene er noe som kan slå an!

http://soundcloud.com/lommee/summer-mix-1

http://soundcloud.com/lommee/mix-2

Følg meg gjerne på Soundcloud, og last ned :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var det du som som mashet up sangene i mix nr 2?

Likte sangene dine, mye som ikke er så kjent.

Ble litt misbeat noen steder. Hvordan beat matcher du?

Tror noen overganger hadde blitt bedre om du lot dem gli mer inn i hverandre

Takk for svar :)

Jeg bare setter de i rekkefølge så det blir en slags tracklist, noe man kan spille på vors/fest uten å måtte bytte sang hele tiden osv. Siden jeg har NULL erfaring på dette fra før, så blir mange av overgangene veldig rare ja, men et par av de sitter fint føler jeg. Om noen har noe tips på å få dette mer "smooth" så setter jeg stor pris på det, for øyeblikket føles det random om jeg "treffer" riktig eller ikke :p

Sangene er det jeg fokuserer mest på, har en del kompisser som digger house-sanger o.l. , men sliter med å finne nye sanger osv. Så jeg prøver å sette sammen det som ikke er så mainstream som alt annet, selv om en del er noe folk har hørt før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...