Gå til innhold

BK: Ypsilon i Drammen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har sett denne brua noen ganger her inne på Digit, men det er altid spennende med nye inntrykk :)

Kompet sitter veldig bra, og valget av blenderåpning har gitt fine lysstråler.

Jeg er også imponert over at det er så lite støy på bildet ditt

Lenke til kommentar

Hei Svein Erik. Dette er en fin bro som jeg ofte kjører forbi til på vei til hytta. Jeg synes komposisjon, ballanse og vinkel er bra. Men i etterarbeidet må du klone vekk de små lysglimtene, dots, som tydelig vises ved forstørrelse. Litt mere struktur i grusen og kanskje kunne det nærmeste lyset blitt dempet. Synd med linserefleksene! Forøvrig spennende med fotos fra kvelden/natten, når alle har lagt seg. Man aner roen og stillheten. mv/Kea

Lenke til kommentar

Hei Svein Erik. Dette er en fin bro som jeg ofte kjører forbi til på vei til hytta. Jeg synes komposisjon, ballanse og vinkel er bra. Men i etterarbeidet må du klone vekk de små lysglimtene, dots, som tydelig vises ved forstørrelse. Litt mere struktur i grusen og kanskje kunne det nærmeste lyset blitt dempet. Synd med linserefleksene! Forøvrig spennende med fotos fra kvelden/natten, når alle har lagt seg. Man aner roen og stillheten. mv/Kea

Jeg tenkte her først å fremst å levere det kamera fanget, fordi jeg har pirket på alle bilder jeg har tatt.

Men ja!

Jeg skal i fotoshop å ordne litt med en gang.

Lenke til kommentar
Jeg tenkte her først å fremst å levere det kamera fanget, fordi jeg har pirket på alle bilder jeg har tatt.Men ja!Jeg skal i fotoshop å ordne litt med en gang.

Da har jeg lagt ut alt. bildet, uten pixeleringer og med mere detaljer i grusen + at jeg prøvde å dempe den gatelykta noe.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...