40D Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Ypsilon i Drammen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Nikonmann Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Kan du sende m,eg melding en gang, jeg hjelpe deg. Bilde er ok men men...... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Vi har sett denne brua noen ganger her inne på Digit, men det er altid spennende med nye inntrykk Kompet sitter veldig bra, og valget av blenderåpning har gitt fine lysstråler. Jeg er også imponert over at det er så lite støy på bildet ditt Lenke til kommentar
alnkjell Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Hei Svein Erik. Dette er en fin bro som jeg ofte kjører forbi til på vei til hytta. Jeg synes komposisjon, ballanse og vinkel er bra. Men i etterarbeidet må du klone vekk de små lysglimtene, dots, som tydelig vises ved forstørrelse. Litt mere struktur i grusen og kanskje kunne det nærmeste lyset blitt dempet. Synd med linserefleksene! Forøvrig spennende med fotos fra kvelden/natten, når alle har lagt seg. Man aner roen og stillheten. mv/Kea Lenke til kommentar
40D Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei Svein Erik. Dette er en fin bro som jeg ofte kjører forbi til på vei til hytta. Jeg synes komposisjon, ballanse og vinkel er bra. Men i etterarbeidet må du klone vekk de små lysglimtene, dots, som tydelig vises ved forstørrelse. Litt mere struktur i grusen og kanskje kunne det nærmeste lyset blitt dempet. Synd med linserefleksene! Forøvrig spennende med fotos fra kvelden/natten, når alle har lagt seg. Man aner roen og stillheten. mv/Kea Jeg tenkte her først å fremst å levere det kamera fanget, fordi jeg har pirket på alle bilder jeg har tatt. Men ja! Jeg skal i fotoshop å ordne litt med en gang. Lenke til kommentar
40D Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Kan du sende m,eg melding en gang, jeg hjelpe deg.Bilde er ok men men...... Jeg tok bildet med tanke på det fine bilde du hadde fra samme sted. :0) Lenke til kommentar
40D Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Kan du sende m,eg melding en gang, jeg hjelpe deg.Bilde er ok men men...... Om du vil hjelpe så er det fritt å skrive her. Ellers finner du mail adressen min på siden min. Lenke til kommentar
40D Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei Svein Erik. Dette er en fin bro som jeg ofte kjører forbi til på vei til hytta. Jeg synes komposisjon, ballanse og vinkel er bra. Men i etterarbeidet må du klone vekk de små lysglimtene, dots, som tydelig vises ved forstørrelse. Litt mere struktur i grusen og kanskje kunne det nærmeste lyset blitt dempet. Synd med linserefleksene! Forøvrig spennende med fotos fra kvelden/natten, når alle har lagt seg. Man aner roen og stillheten. mv/KeaJeg tenkte her først å fremst å levere det kamera fanget, fordi jeg har pirket på alle bilder jeg har tatt.Men ja!Jeg skal i fotoshop å ordne litt med en gang. Da har jeg lagt ut alt. bildet, uten pixeleringer og med mere detaljer i grusen + at jeg prøvde å dempe den gatelykta noe. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Fin komposisjon og nydelige varme farger. Likte ditt valg av blender som gir fin stjeneefekt. Ser noe lens flare som forstyrrer meg litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg