Siv.kse Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vinterlandskap Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Liker den mellankolske stemningen i bildet ditt. Godt eksponert og et greit komp. Men jeg irriterer meg litt over det lyset du har fått med helt nederst i bildet. Det kunne du med fordel kuttet vekk. Ellers er jo jeg en redigeringsfreak .... så jeg ville prøvd å fjerne det lille treet til høyre, også ville jeg laget litt lys i de fine lyktene Lenke til kommentar
Siv.kse Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei! Takker for kommentar Hørtes flott og fint ut med lys i lyktene men er ikke veldig flink i PS så tror ikke jeg hadde kommet særlig bra ut av det gitt:/ Egentlig så la jeg ikke merke til det gjennskinnet av lyset der nederst i bilde (var gry tidlig dette og var litt trøtt) så det først da jeg la inn bildene. Hadde jeg sett det så ville jeg passet på å fått med mere av det;) eller ingenting som du sier;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg