Tamriel Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Laget et oppsett som jeg vil at dere ser over. Jeg lurer på fire ting. Hovedkortet skiller seg så lett ut, og synes den ser så rart ut, tror dere en nybygger vil ha problemer med den? Og støtter den IB prossesor når det kommer ut? Kan man bruke usb 2.0 inn i en usb 3.0? Altså, min tastatur er usb 2.0, funker det å putte det i en usb 3.0? .. Er tastaturen bedre enn Sidewinder X4? Tenkte mer på game Skyrim og BF3.. Også skjermen da:P Funker den til allrounds bruk? Film, spill, redigering, video og alt? Takk for svar. Er ikke interresert i en 23 tommers Dell.. siden den er for dyr.. Men vil 5 MS funke til CS, Skyrim og BF3? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Kjølepasta er ikke nødvendig... Synes heller du kan unne deg Dell skjermen enn ett sabertooth hovedkort... 1 Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Problemet er at Dell har 8 MS, noe som jeg tviler vil funke bra på bf3 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Problemet er at Dell har 8 MS, noe som jeg tviler vil funke bra på bf3 Problemet er at du ikke vil ta imot tips som ikke stemmer med hva du mener er rett. http://www.tftcentral.co.uk/reviews/content/dell_u2312hm.htm#input_lag Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 jeg har valgt et Z77 Chipset IVY Hovedkort, er det ikke verdt det da? Skal jeg bare kjøpe helt vanlig z68 chipset istedenfor hvis jeg IKKE har bruk for Ivy Bridge om f.eks 1 år? Vil i5 2500k klare seg et par år? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 hvis du velger Asus P8Z77 vil du ihvertfall ha ett par funksjoner som er bedre enn P8Z68, jeg har ikke satt meg inn i sabertooth, grunnen til at jeg valgte Z68 i oppsettet du egentlig spurte om var grunnet ett lavt budsjett i5 2500K er klare seg i noen år ja, men ikke som en high end gaming prosessor Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Så det burde jeg gå for Z77 Sabertooth, og oppgradere til IB siden SB ikke fungerer som gaming etter f.eks 2 år? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 IB er ikke mye bedre enn SB... er ikke noe verdt å vente på... jeg sier gå for P8Z77-V 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Så det burde jeg gå for Z77 Sabertooth, og oppgradere til IB siden SB ikke fungerer som gaming etter f.eks 2 år? Om Sandy Bridge er utdatert om 2 år kan du vedde på at Ivy Bridge er akkurat like utdatert, ikke at det er særlig sannsynlig da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå