Kaksa Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Off, er litt irritert no. Akkurat komt heim fra byen. Kjøpte meg ein Siemens M55 med ein lokal forhandler. (vil ikkje gå ut me namn før eg ser korleis dei ordner det). Så når eg kjem heim og skrur den på: Kjem orda: "hei gunnhild" lysande mot meg. Etter å ha sett litt meir på telefonen, ser eg at det ligger fullt av namn inne i telefonboka. Taxi, leger, aviser, "naboen", "hjem" pluss ein god del andre namn (både kjente og ukjente). Kluet er at når eg kjøpte tlf så sa dei 1900kr i stede for 1990 som stod på prislappen, men han sa ingenting om at den var brukt. Skal klage i morra. Tenk over det før dere leverer inn telefonen, den kan faktisk bli levert ut til andre. No er eg nødt til å sitte i 24 tima til før eg får meg ny tlf. Eg som håpte at eg var ferdi med 7110. Synspunkt? erfaringer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Se heller dette som en gylden sjanse til å fucke opp livet til Gunnhild du. Send obskøne tekstmeldinger til vennene hennes, sjekk om hun har noen legeavtaler og avlys isåfall disse, ring til "naboen" og pust tungt i røret og legg på 5 ganger om natta etc. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Se heller dette som en gylden sjanse til å fucke opp livet til Gunnhild du. Send obskøne tekstmeldinger til vennene hennes, sjekk om hun har noen legeavtaler og avlys isåfall disse, ring til "naboen" og pust tungt i røret og legg på 5 ganger om natta etc. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 25. august 2003 Forfatter Del Skrevet 25. august 2003 var bare telefonboka som var der. SIM kortet var ute.. Nokken i ålesunds-området som heiter gunnhild og har hatt ein Siemens M55 her? ho hadde desverre ikkje lagret kontonummer eller slik info.. Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Hehee.. Ring til Legen å bestill en Underlivs "sjekk",og når hun ikke møter opp på den timen så ringer legen hjem til henne å spørr hvor hun ble av.. Det hadde vært litt "lægg". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå