Jentungen2 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Snoop Dog V2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Enig med deg i at det var et flott lys. De mørke skyggepartiene kan du lette opp i redigeringen av bilde. Men jeg vet jo ikke hvor bevandret du er i redigering og etterarbeid av bildene dine Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Bilde står seg det,men det mørke ødelegger mye i et ellers topp bilde,liktea spesielt Tone/farger og en fin komp. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Takk for tilbakemeldinger, er ikke noe bevandret i redigering og etterarbeider enda, men det kommer nok med tiden, har nemlig fått `blod på tann` når det gjelder fotograferingen. Lærer veldig mye gjennom egene bilder her, men lærer masse bare ved å følge med på alle de flotte bildene som blir lagt ut her med dertil hørende kommentarer !!! Denne plassen er en energibombe for inspirasjon :-) Lenke til kommentar
40D Skrevet 16. april 2012 Del Skrevet 16. april 2012 Nå har jeg fått ut bildet av min mors hund, samme slag. Ang. dette bildet: Jeg synes det andre "Snoop dog" bildet ble mye finere. Våt pels i steinrøys .. Ser ut som han har lekt i vannet, hvilket kunne vært artig å se bilder av. Ellers synes jeg lys og slikt var behagelig. treer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg