fotopoulsen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Dette var flott! Liker det! Skarp og fint med struktur i fjærdrakta. De hvite partiene er riktig eksponert, ikke utbrent noe sted. Hvorfor blender 16? med større blender hadde du fått bedre dof. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Takk, originalen var på grensen til utbrent, men det var visst nok til å berge det likevel. Nå er jeg ikke helt sikker på hva du mener med bedre dof. Mindre dybdeskarphet, kanskje. Men jeg tror ikke det er noen fordel med enda mer uklar sjø, hvis jeg har forstått det riktig. Dessuten blir det vanskeligere å treffe presis uten autofokus. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Skarpt og fint med gode farger. Litt snaut i venstre kant - etter min mening, men eller bra Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Meget fint lys og tone i en fin komp,muligt som wasco skriver litt mer på venstre side. Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Godt og skarpt foto av Sandlo!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg