Anon123 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har søkt litt rundt i forumet en har ikke funnet en lignende tråd.. og om det skulle vert en så har den sikker gått ut på dato Om tråden er plassert feil flytt den ikke slett den... Regler: 1 Hvilken du bruker ( F,eks Renati etc. 2 Hvor mye den koster 3 hvorfor du bruker/liker den 4 hvordan hår type du har kort,langt tynt eller tykt 5 når dere bruker det (hver dag?) (i helger) og hvor ofte dere trenger og kjøpe ny voks Kan gjerne legge ut bilder av deg (håret) ----------------------------------------------------------------------------------------------- 1 Jeg bruker define men clay (rød) 2 ca 60-70 kr 3 for det første er den billig og holder bra volum selv i regn ( erfaring med ranati renner ned som melk når det regner! 4 har ikke veldig langt og ikke veldig kort helt normal lengde og sånn ha halv sjukt hår. 5 bruker voks hver dag og trenger ny etter kanskje en måned kanskje 1 1/5 måned Lenke til kommentar
spamex Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) 1. Define Men Clay 2. 60-70 kr 3. Bruker den fordi den funker bra nok for meg og er billig 4. Kort og midt i mellom greie 5. Bruker det i hverdagene, av og til i helgene om jeg skal være med folk. Må kjøpe ny boks etter 5-6 uker. Endret 10. april 2012 av WilliamMJ Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 1 Jeg bruker define men clay (rød) 2 ca 60-70 kr 3 for det første er den billig og holder bra volum selv i regn ( erfaring med ranati renner ned som melk når det regner! 4 har ikke veldig langt og ikke veldig kort helt normal lengde og sånn ha halv sjukt hår. 5 bruker voks hver dag og trenger ny etter kanskje en måned kanskje 1 1/5 måned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå