Tamriel Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei, jeg hadde veldig lyst til å kjøpe meg en NZXT 410 Phantom kabinett, men siden det ikke fins ren metall på den (den er lakkert overalt visst) så tenkte jeg skulle kjøpe kabinettet Paul (newegg, video ang. pc bygg) bygget med. Det er en Cooler Master HAF 912, men har et spørsmål: Hvorfor er denne av ren metall på insiden og utsiden, og ikke denne? Grunnen til at jeg vil ha metall på et kabinett er at jeg ikke vil riskere ødelegge ting pga. statisk elektrisitet. Så ja, det holder å bare feste antistatiske armbåndet et sted på kabinettet så er jeg safe? Har dere noen positive erfaringer med Cooler Master kabinettet? Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Også lurer jeg på om Cooler Master har smartere løsninger enn 410'en og hvem som er best. Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Det blir ikke nevnt metall her, så det fins ikke metall på kabinettet? Jeg ser etter en kabinett som har ren metall i seg og ikke er lakkert over. Lenke til kommentar
Tamriel Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Er det ingen med peiling? Drit i HAF'en, går for en Fractal R3 WHITE.. Er det ren metall på den? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 hvis du kjøper kabinett på grunn av at du vil feste antistatisk armbånd i den gjør du noe feil... ta haller bare å plugg i PSUen i strømkontakta og skr den av med knappen bakpå, ta på den hvert 10. ende minutt så er du jorda... 1 Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Tror du skal lete lenge etter et kabinett uten lakk. Phantom 410 har forøvrig et noe bedre design enn HAF 912 Om du ønsker et kabinett i rent metall uten plast ser du på helt feil merker. Lian-Li og Lancool er noe helt annet enn det du ser på nå. Lenke til kommentar
vitty Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 obsidian serien til corsair kanskje? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Corsair vengeance C70 som koomer i slutten av måneden? Lenke til kommentar
vitty Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Uten at jeg skal banne på det kabinettet har aluminiumsfront uten lakk. http://www.multicom.no/Soprano-DX-Miditower-ATXe-Solve-uten-PSU--THERMALTAKE/cat-p/c100162/p10559429 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå