Gå til innhold

Gutter(og jenter) Er han forelsket i meg?

Amant Nena

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har lest flere steder at store pupiller er tegn på forelske, og små for aggresjon! Men det er denne gutten i klassen min (vi går 2 vgs.) som jeg vil si flørter med meg, han kiler meg, klyper meg oppover låret mitt og spør "er du kilen", løfter meg rundt år jeg står i veien og lar meg få litt av maten hans!

Noen ganger havner vi i en stirrekonkurranse når blikkene våre møtes, det samme skjedde idag og vi holdt i 2-3 min før vi ble uavbrudt.. men da vi hadde stirret på hverandre i ca. 2 min, oppdaget jeg at han hadde kjempesmå pupiller, hva betyr det? Er ikke det tegnet på aggresjon?

selv vil jeg kalle dette flørting, men han har en kjæreste, en jente han ble sammen med før jeg møtte meg. Han snakker, skryter, forteller og har trengt til å flytte ut sammen med henne! så hvorfor oppfører han seg sånn mot meg da?

Om du er gutt, hva tror du han tenker om meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"Pupillene vil også utvide seg når vi er seksuelt opphisset eller forelsket. Det er ikke tilfeldig at restaurantene benytter seg av dempet belysning.Små pupiller får vi når vi føler forakt, avmakt og avsky."

- Dagbladet.no

Men utenom pupillene, hva betyr flørtingen i forhold til at han har kjæreste?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...