Symmetrical Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg har allerede overklokket i7-930 og GTX 580 men syntes at det bråker litt for mye. Mine temperaturer under full stress er: i7-930 @ 3.8Ghz 63 - 65c GTX 580 @ 900/2200 64 - 65c Jeg lurer på hva som er en 'trygg' temperatur for i7-930 og GTX 580 slik at jeg kan redusere støynivået på bakgrunn av dette. Alle mine systemspesifikasjoner er i signaturen. Lenke til kommentar
napaIm Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er litt usikker på CPUen, men skjermkort tåler hvertfall det meste. Jeg tror ikke det er noe å tenke på før den når 80 grader, og den klarer sikkert nærmere 100 også uten at det er noe farlig. Ikke at det er å anbefale men. Lenke til kommentar
Symmetrical Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Jeg er litt usikker på CPUen, men skjermkort tåler hvertfall det meste. Jeg tror ikke det er noe å tenke på før den når 80 grader, og den klarer sikkert nærmere 100 også uten at det er noe farlig. Ikke at det er å anbefale men. Jeg tenker mer på et generelt trygghetsnivå som de fleste vil konstatere er helt fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå