Thomas.K.R Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei! Skal ha meg ny kjøredress som er 2-delt! Jeg har vært i butikk og prøvd alpinestars, og kommet fram til at størrelse 54. er midt i blinken. Men så er problemet at det er vanskelig å velge.. skal ha skinndress, og en som er litt nøytral. Kan innehlde fargene sort,hvit og/eller blå. Må ikke nødvendigvis være Alpinestars, alle forslag tas imot med stort takk! Noen som har noen anbefalninger på denne fronten? Har ikke sykkel for øyeblikket, men ender nok opp med en Gsxr-600 eller R6... Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Har selv en gp-pro 1pc, synes den er ganske god for pengene. Hvis A* passer perfekt i str 54 så burde du evnt prøve andre merker da str varier veldig som eks jeg får ikke på meg en Dainese i str 52 , men funker greit på A* i str 52. Hvis du skal ha 2delt ville jeg gått for jakke / bukse. Alpinestars GP Tech Air Leather Jacket Black/Grey/White Alpinestars GP Plus Leather Pants Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Jeg kjøpte en Dainese skinnjakke i fjor vår, synes den passet bedre enn AS pga flippen bak på ryggen gikk lengre ned og den virket ikke så trang. Her har du jakken jeg kjøpte, dessverre er det ingenting å spare på å kjøpe i utlandet, for den er priset mer eller mindre likt over hele verden, om du ikke finner en ukurrant størrelse på tilbud. http://www.dainese.com/eu_en/motorbike/g-rebel-pelle-estivo.html?cat=12&subcat=13 Om du skal ha Dainese, så ville jeg vurdert om man "trenger" Estivo, som betyr at jakken er perforert med små hull for kjøling, eller om man synes det er godt nok med kun luftelommene. Det følger forsåvidt med en liten boblejakke som innertrekk, og jeg har kjørt med jakken siden midten av mars uten å fryse helt ihjel. Lenke til kommentar
Thomas.K.R Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Takk for svar! Noen som vet om noe billigere alternativ? 6-7K for bra og kul skinnbukse og skinnjakke? Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 hva slags sykkel skal du kjøre ? skal du bare cruise så kan du jo spare en del kroner, men skal du ha type beskyttende utstyr som kan hjelpe i et krasj på 150kmt i en sving på en R1 så koster det gjerne litt ekstra.. 6-7k får du en del fint ifra Dainese ta en titt på Yamaha vinterbro sine sider. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Ja, du får rimeligere Dainese også, men jeg falt for den jakka. Dainese.no er vel å anbefale for å se priser og hva som er tilgjengelig i Norge. Lenke til kommentar
Thomas.K.R Skrevet 14. april 2012 Forfatter Del Skrevet 14. april 2012 GSX-R 600! så noe som tåler en støyt Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 (endret) Bladde litt i Bike idag, og det ser ut som at mx24.no har tilbud på en Arlen Ness dress/jakke bukse. http://www.24mx.no/m...vart-gra/15140/ Om du får prøvd i en eller annen butikk så er dette absolutt et godt tilbud. edit: Det var denne jeg tenkte på http://www.24mx.no/mc/p/mc-skinndress-arlen-ness-2-delt/15016/ Endret 15. april 2012 av Hachon Lenke til kommentar
Haganeset Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg kjøpte meg ny skinndress på onsdag. Det ble Arlen Ness på meg. http://mc-utstyr.no/...nt.php?pid=2125 Jeg er veldig godt fornøyd med denne. Ok pris på den også.. Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 rygg pukkel er undervurdert når det kommer til sikkerhet, selv kjøper jeg aldri noe jakke / dress uten.. Lenke til kommentar
Thomas.K.R Skrevet 16. april 2012 Forfatter Del Skrevet 16. april 2012 Fine forslag ! TAKK! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå