smort1 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 På vei hjem! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fint lys og en flott stemning. For meg blir alle de kjedelige firkantede husen i forgrunne lite interesante og jeg ville ha konsentrert meg om fjellene i bakgrunnen - panorama- men det er jo bare min smak da. Skroll opp og se. MVH Harald Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ja, nå ser jeg det fine lyset over fjellene! Riktig flott. Det ble litt borte i "hovedmotivet" byen. Derfor enig med Harald. Et klipp nede hadde gjort seg. Da ville jeg valgt å klippe bort skolen og fotballplenen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Fint lys og en flott stemning. For meg blir alle de kjedelige firkantede husen i forgrunne lite interesante og jeg ville ha konsentrert meg om fjellene i bakgrunnen - panorama- men det er jo bare min smak da. Skroll opp og se. MVH Harald Takker Harald! Ikke uenig i din kommentar, og legger ut V2 i tråd med tipset... Ja, nå ser jeg det fine lyset over fjellene! Riktig flott. Det ble litt borte i "hovedmotivet" byen. Derfor enig med Harald. Et klipp nede hadde gjort seg. Da ville jeg valgt å klippe bort skolen og fotballplenen. Takker fotopaulsen! Ikke uenig i kommentaren din. Legger ut en V2 tilnærmet panorama og uten noe som helst av byen... Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Se der ja. Det ble jo helt smaskens med en gang. HG Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Panorerings bilde til og bli glad i ,med en aldeles vakker tone/farge. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Versjon 2 ble skikkelig flott! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Se der ja. Det ble jo helt smaskens med en gang. HG Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Panorerings bilde til og bli glad i ,med en aldeles vakker tone/farge. Takker Tor r! Versjon 2 ble skikkelig flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg