maquaii Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei! Hadde en montør på besøk i dag som skulle legge opp til Internet for meg i leiligheten, men fant ikke hvor kabelen inn i huset var. Kapaks forteller meg at det er 3 linjer inn 2 som er nevnt "aktiv linje", og en som er nevnt som "ny linje". Montøren var både i min leilighet og i hoveddelen av huset og sjekket telefontilgangene, samt en bod hvor det meste av kabler kommer inn, men hva som er hva er ikke lett å si når alle er i rør. Så spørsmålet er, hvordan kan man finne ut av det? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvis ikke huseier vet hvor inntaket er, så er det nok ikke så mye annet å gjøre enn å lete. Lenke til kommentar
maquaii Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Nå er jeg ærlig talt forvirret. Jeg trodde egentlig at jeg ikke hadde behov for montør her. Jeg regnet egentlig med at når det var kabel til kontakten at alt var klart men det kom en, og det ble leting etter kabler. Og jeg ble fortalt at jeg måtte finne dem. Men jeg bestemte meg nå for å teste modemet om det ville fungere, det gjorde ikke det ikke, så jeg fjernet det støpselet i veggen for å sjekke ledningene. Plasserte tingene tilbake, og nå har jeg Internet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå