karoald Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Sollysstreif Bildet er fjernet. Beskrivelse: .................................................... Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Et fantastisk flott øyblikk du har fanget her. Det er slikt som bare varer noen sekunder så er det borte. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Rart bilde,ikke negativt ment for først ble ..å nei...men når en sitter å studerer litt her så kommer faktisk detaljer frem i bildet også..så må nok krype til korset for å si meg uenig med meg selv.Toppers;) Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Spesielt og pent bilde. Flott fanget lys. Liker skyformasjonen. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Ser det er sprikende interesse av bilde mitt-for meg var det eit spennende øyeblikk da bilde forandra seg i ein fart medan eg sto der-----takkar dere alle for at dere stakk innom---- Lenke til kommentar
KnutW Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Veldig fint! Dette er fotografi på sitt beste; å fange øyeblikket. Ein klar femmer frå mi side. Skulle likt å visst grunngjevinga for å gje toer her. Lenke til kommentar
karoald Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei KnutW Takker--at det spriker i oppfatning av bilder er vel berre interessen til personer som er så forskjellig og bra kan no det då vere da-noen liker det og andre liker det. PS.Berre ikkje det blir til at "alle" har ein annen smak/syn en meg på bilde da bør eg slutte (smil) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg