Hobsten Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Har begynt å komme litt tilbake i Counter-Strike 1.6, men føler eg trenger en god del trening. Er det noen som veit om noen gode servere for å øve seg opp igjen? Har spilt en del i det siste og bare komt inn på servere med ekstremt høg lag, cheating osv. Takker for svar! Edit: Mente server og ikkje map i topic Endret 10. april 2012 av Hobsten Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Leetgamer.no har noen par servere oppe, vanligvis mange spillere på dust2 only serveren. Catchgamer har vel en dust2 only server. Ellers er det ikke noe annet jeg vet om i så fall. En kompis av meg med 40/20 linje har nettopp satt opp en dedikert server. Skal prøve å få inn folk på den for å se an pingen. IP 213.161.253.210:27015 Bare å joine den som vil! Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Leetgamer.no har noen par servere oppe, vanligvis mange spillere på dust2 only serveren. Catchgamer har vel en dust2 only server. Ellers er det ikke noe annet jeg vet om i så fall. En kompis av meg med 40/20 linje har nettopp satt opp en dedikert server. Skal prøve å få inn folk på den for å se an pingen. IP 213.161.253.210:27015 Bare å joine den som vil! Takker så masse ! Spiller en del Deathmatch for å trene opp aimen igjen. Kommer sikkert til å skjekke ut serveren du linka også! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Deathmatch ja, det er gøy. Vet du om noen norske deathmatch servere? Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 13. april 2012 Forfatter Del Skrevet 13. april 2012 Deathmatch ja, det er gøy. Vet du om noen norske deathmatch servere? Ingen norske desverre. Hadde vert litt herlig å hatt en norsk server man kunne spille på heile tida Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå