MDCCLXXVI Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei forum, Går det an å slå av oppdateringer i "mine innlegg" når man har postet et innlegg i en tråd med avstemning, når det kun blir lagt til en ny stemme i selve avstemningen? Litt klønete formulert kanskje, men altså; hver gang noen stemmer, blir tråden uthevet i bold, selv om ingen nye innlegg tilkommer. Smått irriterende for oss som bruker denne funksjonen til å få et raskt overblikk over hvilke tråder som har nytt innhold Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Før gikk det an å krysse vekk tråden om en ikke ville følge med på den lengre(om det er slik du mener). Nå ser det ikke ut til at den funksjonen fungerer lenger. Jeg har laget en tracker på saken, men har ikke fått tilbakemelding på det enda Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Joda, jeg kan krysse vekk tråder jeg ikke vil følge lenger. Men det er ikke poenget her. Tråder jeg følger, som har avstemning, blir merket som ulest når noen stemmer, selv om det ikke har kommet nye innlegg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Var det ikke slik før også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå