Gjest Slettet+512 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 $bilde="_bilde"; $feddiriko_bilde="fredrik"; $string1 = $_SESSION["Username"].$bilde; ?> Hvordan får jeg dette til å bli "fredrik" hvis "Username" blir "feddiriko" <?php echo $string1;?> Det over her bli feddiriko_bilde etter echo Takk for hjelp, jeg har strevd med dette lenge nå... Lenke til kommentar
DCG Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvor/hvordan blir $_SESSION["Username"] satt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+512 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Hvor/hvordan blir $_SESSION["Username"] satt? Jeg vet ikke helt sikkert, men hvis du skriver &--#60;?php echo $_SESSION["Username"];?&--#62; så kommer det opp "fediriko" hvis det er den brukeren som er logget inn, det fungerer helt smertefritt, men det er når jeg skal få en ny string, hvis jeg skriver en koden i posten over kommer "feddiriko_bilde" men så vil jeg ha det om til en string slik at jeg kan hente ut informasjon fra den, uansett hvem som er logget inn. Håper du forstod noe av det jeg skrev. PS: $_SESSION["Username"] er ikke i en database Endret 10. april 2012 av Slettet+512 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå