meco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Vi er på jakt etter forum med samme trådede system som vi har hatt der. Emne om saken: http://debatt.sol.no...180912/55770178 Kan det være noen som er interessert i å lage et nytt "Sol"? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hvorfor ikke diskusjon.no? 2 Lenke til kommentar
meco Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Det er som sagt fordi det ikke har den type trådet system. Det er det man ønsker seg, et forum med samme type grensesnitt Altså der man har et oversiktsbilde over svartrådene, slik som vist på bildet nedenfor: Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg synes nå Sol Debatt er veldig uoversiktlig og for det meste befolket av gærninger som gjemmer seg bak anonyme navn. 1 Lenke til kommentar
meco Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Jeg synes nå Sol Debatt er veldig uoversiktlig og for det meste befolket av gærninger som gjemmer seg bak anonyme navn. Jo men nå skal det da legges ned. Vi satser på at et nytt forum skal bli bedre da, bare med samme type trådede system. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Man kan få slik trådet utseende her på Diskusjon også. Man kunne i hvert fall det før forumoppgraderingen til 3.2. Hvorfor noen vil ha denne type utseende skjønner jeg ikke, det er helvettes stygt og uoversiktlig. Endret 10. april 2012 av TMB 2 Lenke til kommentar
meco Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Man kan få slik trådet utseende her på Diskusjon også. Man kunne i hvert fall det før forumoppgraderingen til 3.2. Hvorfor noen vil ha denne type utseende skjønner jeg ikke, det er helvettes stygt og uoversiktlig. Javel, hvor velger man det her ? Poenget er vel at man får et oversiktsbilde over hvem som har kommentert hva nedover, istedet for at man må bla seg gjennom innleggene. Ellers går det vel på smaksak antar jeg. Men nå var det ikke en diskusjon om det som var meningen her. Meningen er bare å spørre om noen vet om slike forum, eller noen som kan være interessert i å opprette et. Endret 10. april 2012 av meco 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Eg har sett denne funksjonen her før, men aldri brukt den selv. Føler den er rotete og uoversiktlig. Kan ha forsvunnet i den siste oppgraderingen, eller tatt bort med vilje. Eg ser det er en mellomting. Om man velger "Vis nytt innhold" så kan man se noen av de siste innleggene i den aktuelle tråden. Dette kan man gjøre enkeltvis nedover. Men man må gjøre det manuelt da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå