bjovas Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Battlefield.no inviterer til norsk turnering i Battlefield 1942! 1. Innledning. Den norske BF1942 klanscenen har etterhvert vokst seg til, og vi har for tiden mange klaner som begynner å oppnå et akseptabelt nivå. Det er å håpe at denne utviklingen fortsetter, og for å bidra til dette inviterer Battlefield.no herved til turnering i BF1942, for alle norske klaner. I løpet av høsten skal vi finne ut hvem som er den beste norske klanen på nettet! 2. Slagmark Turneringen vil spilles på siste versjon av Battlefield 1942, på alle offisielle maps. I gruppespillet vil klanene få anledning til selv å velge hvilke maps de vil spille, med en begrensning: De kan kun velge hvert enkelt brett en gang, altså må de være forberedt på å spille minst fire forskjellige maps, avhengig av gruppens størrelse og hvilke brett klanens motstandere velger. 3. Premier Battlefield.no kommer til å legge i sin ære å få tak i fristende premier til de beste klanene. Vi begynner å få tak i en del premier nå, og arbeidet med dette vil fortsette utover høsten. 4. Tidsrom Kampstart vil bli søndag 21. september, påmelding vil foregå i tiden 24. august til 7. september. Grupper og kampoppsett vil ble meddelt til deltagerne og annonsert fredag 12. september. Det blir lagt opp til kampuker, som går fra søndag til lørdag, innen denne uken har klanene selv ansvar for å spille sine kamper. Litt avhengig av antall deltakende klaner planlegges mesterskapet å være ferdig innen 23. november, altså i god tid før eksamen og juleferie kommer i veien. 5. Arrangering Battlefield.no vil stille infrastruktur for mesterskapet i form av en hjemmeside for turneringen med all aktuell info. Battlefield.no vil stille med personell som er tilgjengelige for rettledning og megling der dette skulle være nødvendig. Battlefield.no forbeholder seg retten til å avgjøre tvister etter eget skjønn, komplett reglement for turneringen vil bli publisert fredag 5. september. 6. Kampstruktur Deltagerne vil bli delt inn i grupper, der seeding vil bli foretatt av et utvalg nedsatt av battlefield.no. Gruppenes størrelse vil avhenge noe av antall klaner som blir med, men forutsettes å være 4-6 klaner i hver gruppe. Etter innledende gruppespill går vi over til et sluttspill etter utslagsmetoden. 7. Servere Klaner har selv ansvar for å skaffe servere å spille kampene på, battlefield.no vil dog bestrebe seg på å hjelpe klanene med dette etter beste evne. 8. Påmelding Påmelding skjer ved å sende mail om dette til meg, på [email protected], prøv å få den så ryddig og oversiktlig som mulig. Påmeldingsinformasjon vil inntil videre bli behandlet konfidensielt innenfor battlefield.no. I mailen skal det stå følgende informasjon: 1. Emne/subject: Påmelding til bf.no turnering høsten 03 for [klanens navn] 2. Klanens navn, og klanens tag. 3. URL til klanens hjemmeside, og eventuelt irc-kanal. 4. Kontaktinformasjon til klanleder og minst en trustee/NK. Både nick og ekte navn. Helst minst tre personer. Mailadresse, og helst et telefonnr og. 5. Informasjon om klanen, hvor mange er dere, har dere drevet på lenge, ambisjonsnivå for turneringen og generelt. Har dere egen warserver, vil det i så tilfelle være aktuelt for dere å låne den ut til andre klaner om det passer seg sånn (selvsagt ikke noe krav fra vår side). http://www.battlefield.no/forum/index.php?...f=7&t=7923&st=0 Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jæ**** kjipt at jeg ikke er med i en klan da Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Du kan joine min hvis du vil Lenke til kommentar
Valgraph Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Heisann.. Lurte på om noen trenger flere i klanen sin.. Har spillt BF1942 siden det kom ut på markedet, men har aldri tenkt på å joine noen klan. Ikke før eg fikk vite at d skulle være NM. 8) Har spillt Desert Combat i det siste, men skal nok klare å finne tilbake til formen i orginalen. Håper på svar.. Ciao Lenke til kommentar
Jonas Jungeldyr Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Gpk(Global Peace Keepers) tar gjerne i mot deg... Men vi må se et par runder om du er god nok eller ikke selvsagt :wink: Lenke til kommentar
Wicked0ne Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg kan kanskje være reserve eller noe sånt Men er klar jeg Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Noen klaner som fortsatt trenger folk?? Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Noen klaner som fortsatt trenger folk?? Stikk innom http://www.battlefield.no og sjekk forumene der om det er noen klan som trenger folk. Sist jeg sjekket så var det iallefall en som trengte (Teletubbies eller noe slikt). Lenke til kommentar
WickedOne Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har blitt engasjert allerede Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 Du kan joine min hvis du vil jeg vil joine! Lenke til kommentar
immo Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 www.dirtysniper.com Norsk squad som starta opp i DF:LW for snart tre år siden.. utvida til BF1942 da det kom ut. Vi spiller i flere spill også nå (separat roster for hvert spill): Delta force LW Delta force TFD Delta force BHD Americas Army Battlefield 1942 Counterstrike Vi er om lag 50 spillere fordelt på de forskjellige spillene. Noen spiller flere av dem. Stikk innom forumet og forhør dere. Er en gjeng med oppegående folk. Stort sett over 18 år. Immortal-D.S.R Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 19. september 2003 Del Skrevet 19. september 2003 www.dirtysniper.comNorsk squad som starta opp i DF:LW for snart tre år siden.. utvida til BF1942 da det kom ut. Vi spiller i flere spill også nå (separat roster for hvert spill): Delta force LW Delta force TFD Delta force BHD Americas Army Battlefield 1942 Counterstrike Vi er om lag 50 spillere fordelt på de forskjellige spillene. Noen spiller flere av dem. Stikk innom forumet og forhør dere. Er en gjeng med oppegående folk. Stort sett over 18 år. Immortal-D.S.R Recruter dere?? jeg har Delta Force Black Hawk Down (uten cd key, men jeg har forstatt d som at man ikke trenger det...? i allefall ikke uten noen av patchen) og BF1942... Lenke til kommentar
Hullakazam Skrevet 23. september 2003 Del Skrevet 23. september 2003 jeg er med i en klan bestående av ehm. 2 gutter... vi kunne nokk godt tenkt oss noen flere folk så vi kan begyne å spille clan matcher! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå