Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ungsvane Bildet er fjernet. Beskrivelse: Dratt på litt detail,om Svanen skulle virke litt "skitten" så er det det det skyldes;) Link til bildesiden Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Gleder meg hver dag til både å se bildene dine! Beste inspirasjon jeg kan få! Glad du legger ut bilder, og glad for alle nyttige kommentarer du legger ut til folk! Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Gleder meg hver dag til både å se bildene dine! Beste inspirasjon jeg kan få! Glad du legger ut bilder, og glad for alle nyttige kommentarer du legger ut til folk! Var da hyggelig å høre;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Spennende og veldig fine detaljer. Alikevell ville jeg nok hevet kontrastene en del i dette bildet. Tenker da på at det hvite ville blitt mindre grått og fargene på nebbet hadde fått mer glød. Synes også det mørke området over nebbet kunne vært mørkere. Lenke til kommentar
Hans-Ragnar Olsen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 hei. Virkelig et nydelig bilde. Flotte detaljer.:-) Lenke til kommentar
se# Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Jeg likte det første beste, bra med detaljer i fjærdrakten. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) Spennende og veldig fine detaljer. Alikevell ville jeg nok hevet kontrastene en del i dette bildet. Tenker da på at det hvite ville blitt mindre grått og fargene på nebbet hadde fått mer glød. Synes også det mørke området over nebbet kunne vært mørkere. Kan jo brøve på dine forslag jeg vet du;).men får ikke lastet opp flere versjoner,og ikke på prøverommet heller hei. Virkelig et nydelig bilde. Flotte detaljer.:-) Takker og bukker;) Jeg likte det første beste, bra med detaljer i fjærdrakten. Takker.De 2 andre var mer for moroskyld;) Endret 10. april 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei Jan! Liker bilde ditt. Kledelig etterbahandling og fint utsnitt. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 11. april 2012 Forfatter Del Skrevet 11. april 2012 Hei Jan! Liker bilde ditt. Kledelig etterbahandling og fint utsnitt. Tusen takk;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg