masb Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei Jeg skal kjøpe shorts/racket. Noen gode forhandlere i Oslo? Mvh Martin Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Du kan gjerne skifte litt på overskriften din. Den er litt missvisende. Skift til "Kjøpe tennisutstyr" istedenfor "Kjøre tennisutstyr". Lenke til kommentar
masb Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Det er en så åpenlys typo at jeg ikke gidder. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 Javel, du bestemmer. Uansett, er det ikke en XXL butikk i nærheten da ? Jeg bor selv ikke i Oslo men XXL her i Bergen har masse utstyr til tennis og masse treningskle. Lenke til kommentar
kortvokst Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei Jeg skal kjøpe shorts/racket. Noen gode forhandlere i Oslo? Mvh Martin Gmax hadde hvertfall brukbart utvalg,så kanskje det kan være noe Lenke til kommentar
Paroxysm Skrevet 2. juli 2012 Del Skrevet 2. juli 2012 Er for eksempel en veldig hyggelig kar på Lysaker som driver en liten proffbutikk.... http://www.gulesider.no/firma/thomas-tennis-shop:p10004607309 Det er jo kult å få svingt litt på racketen og kjenne litt på utstyret *kremt*, men prisene i norge er jo helt vanvittige.... Selv handler jeg alt mitt utstyr på http://www.tenniswarehouse-europe.com/. Ikke bare er prisene gode, utvalget bra og rask levering (1 uke & gratis levering, sist jeg kjøpte 10 3-ballsrør, 30 overteiper og en racket), men det er gjevnlig gode tilbud og demovarer! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 15. februar 2013 Del Skrevet 15. februar 2013 Bestill heller på tennis-point.de eller tenniswarehouse.com, billigere, bedre utvalg og du kan få en ferdig strengt rackert med ordentlige strenger i stedet for de dårlige originale strengene. Om du har tid til å vente selvfølgelig. Kjøp gjerne baller og grep i samme slengen, prisene er mye bedre på alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå