Godsaker Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Slime-delen av lvl 4 kommer man til gjennom en hemmelig trapp ned fra lvl 3. Dvs ikke standardtrappen på slutten av lvl 3. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Damn , tror jeg må starte på nytt. brukte endel perks feil fra nivå 2 til 3 så valgte jeg bare fightere , trolig en enda større feil . sliter med edderkoppene etter warprommet på nivå 3, har ikke mat slik at jeg blir autohealet heller Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg har to fightere i front (human + minotaur), og en rouge (Lizardman) og mage (Insectoid) bak. Hittil har det fungert greit. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Yes, fant ut det samme selv . har 2 minotaur fighters i front , 1 insectoid mage + en lizard man rouge bak nesten glad jeg startet på nytt, mye raskere framgang første 3 levels, samt at jeg fant endel secrets jeg ikke hadde funnet før. en kiste med light armor og healing potion blandt annet Endret 13. april 2012 av Lumpness Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Spells må noteres for hånd uavhengig av game mode eller har jeg misset noe? Jeg skriver i lalle fall ned alle spellene jeg finner slik at jeg ikke glemmer de. Ha ikke rart folk ikke viste hvor på lvl 4 jeg var, da jeg hadde funnet en egen vei ned, så jeg var på en hemmelig del av lvl 4 Man finner en note med en tegning av det jeg tror er en slime og det jeg tror er deg selv på utsiden av dungeonen på lvl 4, men etter å ha saumfart hele lvlen så fant jeg ingenting. Er nå på lvl 5, men har fortsatt ikke sett en slime ennå. Slutten på lvl 4 var imidlertid ballevanskelig synes jeg. Døde sikkert 4 ganger uansett hvilken taktikk jeg prøvde. Hele lvl 4 var egentlig ganske rå. Brukte mer tid enn jeg vil innrømme på puzzelet med skjelettene som aldri slutter å spawne. Jeg anbeler deg å gå tilbake og finne den hemmlige gangen til level 4, man får et bra våpen etterhvert Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Her er ca en times video av spillet, han er ikke den mest erfarne spiller av denne type spill, noe som gjør at han bruker litt vel lang tid på å finne ut av noen ting. Men gir ett greit innblikk i hvordan spillet er Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Siden det kostet 10 EUR på steam så måtte jeg kjøpe det i dag. Ut en snartur før man setter i gang. Er det angitt noe ca tid på hvor lang tid det ca. tar å gjennomføre spillet ? Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Trur jeg hørte 10-15 timer av de som testet spillet før release Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) 10-15 timer? Det går jo rimelig fort da Kjøpte dette spillet nå for ett par timer siden, herregud så morro! Rimelig lett å sette seg inn i tho, trodde det skulle være vanskeligere å lære. Men, fy for et spill! Gleder meg til jeg kommer hjem etter trening igjen! Endret 13. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jeg anbeler deg å gå tilbake og finne den hemmlige gangen til level 4, man får et bra våpen etterhvert Heh, tror du ikke jeg gjorde det? Gikk tilbake til lvl 3 og umiddelbart kjente jeg igjen hvor den tegningen henviste til på mapet og fant knappen. Strever med lvl 5 nå. De krabbene er latterlig vanskelig. Fikk to lucky hits på rad og den ene fighteren min daua umiddelbart. 120 hp borte på 2 angrep :/ og han hadde jeg pimpa all out med heavy armor o.l. Og det kommer jo så mange fiender så mange plasser nå. Må ofte drive og løpe i ring rundt 4 monster samtidlig. Lett å komme i klem mellom 2 og bli -eid-. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Spells må noteres for hånd uavhengig av game mode eller har jeg misset noe? Jeg skriver i lalle fall ned alle spellene jeg finner slik at jeg ikke glemmer de. Ha ikke rart folk ikke viste hvor på lvl 4 jeg var, da jeg hadde funnet en egen vei ned, så jeg var på en hemmelig del av lvl 4 Man finner en note med en tegning av det jeg tror er en slime og det jeg tror er deg selv på utsiden av dungeonen på lvl 4, men etter å ha saumfart hele lvlen så fant jeg ingenting. Er nå på lvl 5, men har fortsatt ikke sett en slime ennå. Slutten på lvl 4 var imidlertid ballevanskelig synes jeg. Døde sikkert 4 ganger uansett hvilken taktikk jeg prøvde. Hele lvl 4 var egentlig ganske rå. Brukte mer tid enn jeg vil innrømme på puzzelet med skjelettene som aldri slutter å spawne. Jeg anbeler deg å gå tilbake og finne den hemmlige gangen til level 4, man får et bra våpen etterhvert Er endelig kommet til der jeg var i forrige game , så fant jeg den hemmelige trappa til nivå 4. Slimes var overaskende sterke ! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Jepp jeg sleit drit mye med dem, men det var verdt det. Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Veldig artig at det jeg antar er mange "unge" gjenoppdager denne sjangeren som med bl.a. Dungeon master og Eye of the Beholder skremte vannet av noen av oss allerede for 24 år siden. På den tiden var det helt unikt å bevege seg innover i bildet "real-time" i rpgs, og Doom var ennå et par-tre år unna. Husker godt at jeg flere netter drømte at jeg var i spillet og gjenopplevde noen av de verste monstrene og lydene av disse som nærmet seg gjennom mørke korridorer. Uforglemmelig! Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Frack, jeg klarer ikke engang starten på lvl 6. Loadet 6 ganger nå. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 Sitter fast på lvl 4 archives. Jeg skal forbi noen sånne fall luker, eneste jeg har er en pressure plate som tikker i 3 sekunder, før det dukker opp en teleport men den er over en av de fall lukene så forsvinner teleporten igjen, jeg har greid å kaste ting inn i teleporten og da dukker de opp bak noen gittere. Lengre kommer jeg ikke der. Lenke til kommentar
TwiiK Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Sitter fast på lvl 4 archives. Jeg skal forbi noen sånne fall luker, eneste jeg har er en pressure plate som tikker i 3 sekunder, før det dukker opp en teleport men den er over en av de fall lukene så forsvinner teleporten igjen, jeg har greid å kaste ting inn i teleporten og da dukker de opp bak noen gittere. Lengre kommer jeg ikke der. Du må bruke noe du kan kaste langt. Pil og bue, crossbow, kastekniv, slynge eller ninjastjerner f.eks. Andre ting kommer ikke langt nok og stopper bare bak gitteret. Endret 14. april 2012 av TwiiK Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Det ligger jo 3 kaste kniver i hylla til høyre, det burde være ett lite hint Spoiler lager du slik [spoiler]teksten - bildet - etc du vil skjule her[/spoiler] teksten - bildet - etc du vil skjule her Har kommet meg ned til lvl 7 eller 8, har vært litt å bryne seg på, men ikke noe som er veldig vanskelig. Gjelder stort sett bare å finne rett taktikk. Endret 13. april 2012 av Crowly 1 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) over var før meg Sitter fast på nivå 5 nå , må ta meg en pause Endret 13. april 2012 av Lumpness Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 13. april 2012 Del Skrevet 13. april 2012 (endret) Du må bruke noe du kan kaste langt. Pil og bue, crossbow, kastekniv, slynge eller ninjastjerner f.eks. Bruker alltid mine trofaste steiner til slike formål ! Forresten, noen som vet sånn ca. hvor mange skillpoints en tjener opp i løpet av en gjennomspilling, pr character? Endret 14. april 2012 av M@R7!N Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. april 2012 Del Skrevet 14. april 2012 (endret) Ett lite tips til folk som har tenkt til å starte med dette spillet, eller de som skal starte på nytt: Spec resist poison (på alle 4) når du lager chars. Det skal hvertfall jeg gjøre om jeg starter på nytt! Endret 14. april 2012 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå