waynerooney10 Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Hei. Jeg sliter med et par ting "der nede", og trenger derfor hjelp ang. hva jeg skal gjøre.. Som det står i overskriften sliter jeg med trang forhud. Dette gjelder bare i erigert tilstand. I slapp tilstand har jeg ingen problemer med å få forhuden over hodet, men når den blir stiv derimot, blir det verre. Jeg vet ikke om det er trang forhud, eller for stram streng (kanskje begge deler?) som er problemet, men noe må ihvertfall gjøres.. Jeg har lest litt rundt omkring, og sett at det er enten behandling med krem, eller operasjon som hjelper. Jeg har EKSTREMT lyst til å slippe operasjon, og helst å slippe å oppsøke en lege også. Har lest at behandling med krem pleier å virke for noen. Sett at noen har nevnt en krem som heter Hydrokortison 1% krem. Er det en slik som dette: http://www.vitusapot...PID-112847.aspx ? Kan vel nevne at jeg er snart 19 år. Håper det er mulig å ordne disse problemene selv, uten å måtte snakke med noen andre om det. Synes egentlig det er veldig pinlig. Håper på seriøse svar. Takk. Anonym poster: c33dbc7fb700fcaa05e5f5198149efc8 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 En her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1425653 Sikkert mange andre på forumet som også har det samme problemet visst du bruker søke mulighetene på forumet. Anonym poster: 5c733adedf5a335babd1d62db0613bf8 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 11. april 2012 Del Skrevet 11. april 2012 For noen fungerer det Spartapus nevnte i tråden linket til over. Andre har ikke noe valg, og må gå til skrittet operasjon (da enten kirurgisk "løsning" av forhuden eller full omskjæring). Som regel vil du klare å skaffe deg (eller har allerede skaffet) en teknikk som står seg mtp din egen behandling av junior uten noe plastisk inngrep, men før eller siden vil du komme i et forhold til ei dame som vil ha mer eller mindre eksklusiv tilgang - og da blir du nødt til å ta stilling til dette.Mrs. Palm and her five beautiful daughters er ganske fleksible. Det er ikke de fleste andre alternativer på markedet. Hva er mest pinlig - å måtte snakke med legen om det, eller å innrømme overfor kjæreste at du ikke kan ha sex med henne fordi det gjør for vondt? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. april 2012 Del Skrevet 15. april 2012 Jeg har hatt og har samme problemet som deg. For ca. 2 år siden tok jeg kontakt med fastlegen min, som henviste meg til medisinsk poliklinikk som undersøkte meg og deretter opperte meg. Fikk da utført frenulumplastikk, dvs. at de kutter av strengen. Det hjalp litt, men desverre har jeg fremdeles samme problemet. Jeg er jomfru, men ved runking (hånd eller fleshlight) spesielt langvarig, hovner fordhuden opp. Det gjør også vondt å trekke forhuden bakover og der de kutta av er det veldig følsomt og til tider vondt, spesielt med lite glidemiddel, så hos meg er nok problemet begge deler. Strengen var for stram, men selve forhuden er for trang også. Anonym poster: 24470d1cde46969c679354faefef201b Lenke til kommentar
apelsin Skrevet 19. april 2012 Del Skrevet 19. april 2012 Jeg har behandlet min med slik krem og tøying. Det gikk veldig bra og lite smertefult så det anbefaler jeg på det varmeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg