Gå til innhold

BK: Min sviger's lille venn, King.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liker det tette utsnittet i V2 best.Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen.Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hunden

Takk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene.

Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet.

Aller helst tatt et nytt.

Dette funker alikevel i denne str. synes jeg.

Lenke til kommentar
Liker det tette utsnittet i V2 best.Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen.Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hunden
Takk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene. Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet.Aller helst tatt et nytt. Dette funker alikevel i denne str. synes jeg.

Synes det siste bildet ditt virker veldig bra med tanke på lys.

At det er blitt en del støy i fullformatet er ikke til å unngå i dette tilfelle.

Men som sagt, resultatet ble bra.

...... og du MÅ jo ikke legge ut bildene dine i så stort format som det du gjør.

Jeg legger sjeldent ut bilder i større enn 1500 px

Lenke til kommentar
Takk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene. Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet.Aller helst tatt et nytt. Dette funker alikevel i denne str. synes jeg.

Synes det siste bildet ditt virker veldig bra med tanke på lys.

At det er blitt en del støy i fullformatet er ikke til å unngå i dette tilfelle.

Men som sagt, resultatet ble bra.

...... og du MÅ jo ikke legge ut bildene dine i så stort format som det du gjør.

Jeg legger sjeldent ut bilder i større enn 1500 px

Takk for tips Wasco. Jeg lærer mye her.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...