40D Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Min sviger's lille venn, King. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Liker det tette utsnittet i V2 best. Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen. Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hunden Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Liker det tette utsnittet i V2 best.Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen.Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hunden Takk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene. Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet. Aller helst tatt et nytt. Dette funker alikevel i denne str. synes jeg. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Liker det tette utsnittet i V2 best.Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen.Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hundenTakk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene. Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet.Aller helst tatt et nytt. Dette funker alikevel i denne str. synes jeg. Synes det siste bildet ditt virker veldig bra med tanke på lys. At det er blitt en del støy i fullformatet er ikke til å unngå i dette tilfelle. Men som sagt, resultatet ble bra. ...... og du MÅ jo ikke legge ut bildene dine i så stort format som det du gjør. Jeg legger sjeldent ut bilder i større enn 1500 px Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Liker det tette utsnittet i V2 best.Men jeg ville nok jobbet litt med bildet i etterbehandlingen.Jeg ville gitt bildet en del mer lys i ansiktet på hundenTakk for gode tips. Jeg laget et alternativ til, men fikk endel støy i skyggene. Det ville vært best å starte fra original bildet fremfor å fiffe på dette allerede manipulerte bildet.Aller helst tatt et nytt. Dette funker alikevel i denne str. synes jeg. Synes det siste bildet ditt virker veldig bra med tanke på lys. At det er blitt en del støy i fullformatet er ikke til å unngå i dette tilfelle. Men som sagt, resultatet ble bra. ...... og du MÅ jo ikke legge ut bildene dine i så stort format som det du gjør. Jeg legger sjeldent ut bilder i større enn 1500 px Takk for tips Wasco. Jeg lærer mye her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg