Gå til innhold

Hvor mye skal Norge tilpasse seg Islam?


Anbefalte innlegg

De fleste muslimer vet fult ut a Hijab har ingenting med religion deres å gjøre. Og at det står ingenting i Qur'an om at kvinnfolk må kles ut som darth-vader, Dette er en manefestasjon av en primitivt kultur, og et primitivt tankesett. Som fortjener like mye omtanke og hensyn som kanibals sutring.

 

Og med tanke på beskjedenhet, ikke få meg til å le. Beskjedene mennesker dra ikke til seg oppmerksomhet ved å kle seg i et mobilt telt, bare for å gni det i tryne på en kultur de forakter. Men avlikevel på uforklarerligvis insisterer å leve i.

 

Den sveitiske utenlandske ministeren, måtte degenerer seg selv å landet sitt, ved å ta på seg et hode skjerf, før hun møtte den masse morderiske ledelsen av iran. Et billigt forræderi for alle kvinner som har blitt myrdet av disse forbryterene i navnet av islam.

 

Men jeg er sikker på at de fleste innser at dette falske kledet er en islamsk plan for å påtvinge sitt nedtalende syn på kvinner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis palestinerne legger ned sine våpene, så ville vi ha fred. Men hvis jødene legger ned sine våpen så vil de bli massakrert. Strimlet opp som en kalkun på julaften.

 

Det er ikke engang en hemmelighet, at muslimer er antisemetisk. Et hat som alle islamsk barn blir trommet i hjernen ifra fødsel. Det er en propaganda kampanje Gobbles ville ha vært stolt av.

Endret av Olebull93
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

PencilCase: Jeg vet ikke helt, jeg har sett innvandrere som står å protesterer mot salg av Ribbe, fordi vi forpester barna våres med urent kjøtt. Blir det mye nok av det, får det en konsekvens etterhvert tror jeg.

 

Ikke vet jeg heller, men erfaringene mine, både med mat og matkulturer, er at disse er strengt forankret til dets opphavssteder. "Mors kjøttkaker", er ikke en oppskrift - det er en "hjertesak", og det har kun med at det er "mor" som har lagd dem - det samme gjelder våre tradisjonsretter. Du får ikke brukbart nok pinnekjøtt i thailand, uannsett hvor varmt og godt det er, eller hvor effektive asiatene er - du får bare perfekt pinnekjøtt i norge, og da må det være servert rundt juletider ... ".

 

Jeg har også hørt muslimer som har sagt det samme, "man får ikke ekte kebab, her i norge"- "den ekte tyrkiske maten får jeg bare når jeg drar på ferie til tyrkia" ... osv.

 

Men en annen greie jeg har lagt merke til hos mine muslimske og asisatiske naboer og kollegaer, er at de later til å få mye mer ut av det sosiale samværet rundt selve måltidet. Der vi vestlig tenkende/gode nordmenn, har byttet ut den verdien med en annen verdi, som heter noe sånt som "effektivitet" ol.

 

Så jeg er såpass nostalgisk at jeg ønsker meg tilbake til den tiden hvor det var mye viktigere å samles rundt matbordet, enn bare å spise oss mette hver for oss.

 

:)

Lenke til kommentar

Hvis palestinerne legger ned sine våpene, så ville vi ha fred. Men hvis jødene legger ned sine våpen så vil de bli massakrert. Strimlet opp som en kalkun på julaften.

 

Det er ikke engang en hemmelighet, at muslimer er antisemetisk. Et hat som alle islamsk barn blir trommet i hjernen ifra fødsel. Det er en propaganda kampanje Gobbles ville ha vært stolt av.

 

Så du mener at dette ikke foregår hos jødene? Du burde se Louis Theroux når han besøker vestbredden.

Men det kan hende du får et litt mer nyansert bilde...

 

Å blande inn jøder vs muslimer viser bare at du er en en islamofob som bruker alle de billige argumentene som popper opp i hodet ditt.

Lenke til kommentar

Med en religion som først skjøt Romerriket i senk, og deretter senket Vikingene, så vil jeg bare si at ikke bare KAN ting gå galt, det har allerede gått galt!

 

Du må ha sovna i historietimen, Nero prøvde jo å brenne alle kristne! Romerriket senka seg sjøl! Du kan godt utdjupe det med vikingane, kan ikkje sjå korleis kristendommen har øydelagt for "dei"..

Ting har ikkje gått galt, vi har blitt velsigna med olje, gass og fisk, vi har alt vi trenger! Vi er verdens rikaste land, ting har gått svært BRA for oss!

Lenke til kommentar

Du må ha sovna i historietimen, Nero prøvde jo å brenne alle kristne! Romerriket senka seg sjøl! Du kan godt utdjupe det med vikingane, kan ikkje sjå korleis kristendommen har øydelagt for "dei"..

Ting har ikkje gått galt, vi har blitt velsigna med olje, gass og fisk, vi har alt vi trenger! Vi er verdens rikaste land, ting har gått svært BRA for oss!

Så du mener at dette ikke foregår hos jødene? Du burde se Louis Theroux når han besøker vestbredden.

Men det kan hende du får et litt mer nyansert bilde...

 

Å blande inn jøder vs muslimer viser bare at du er en en islamofob som bruker alle de billige argumentene som popper opp i hodet ditt.

 

Islamofob er ikke engang et og ord mye mindre en tilstand, det kan kun tenkes som et komplemang at man er et oppegående menneske. Vi vil ikke ha et religiøst politi som patruljerer gatene våre, vi vil ikke ha legalisert voldtekt, amputasjon, stening og halshugging. Eller noen annet av det islamske vrølet.

Lenke til kommentar

Islamofob er ikke engang et og ord mye mindre en tilstand, det kan kun tenkes som et komplemang at man er et oppegående menneske. Vi vil ikke ha et religiøst politi som patruljerer gatene våre, vi vil ikke ha legalisert voldtekt, amputasjon, stening og halshugging. Eller noen annet av det islamske vrølet.

 

Tror du ærlig talt at dette kan bli en realitet i Norge?

Lenke til kommentar

Du må ha sovna i historietimen, Nero prøvde jo å brenne alle kristne! Romerriket senka seg sjøl!

Les Gibbons! Ellers bare observere at de kristne brente trolig flere enn Nero etter at de karret til seg makta.
Du kan godt utdjupe det med vikingane, kan ikkje sjå korleis kristendommen har øydelagt for "dei"..
Slavereligionen gjorde dem alle til slaver

 

Ting har ikkje gått galt, vi har blitt velsigna med olje, gass og fisk, vi har alt vi trenger! Vi er verdens rikaste land, ting har gått svært BRA for oss!

Du mener at oljen er ett direkte resultat av at Norge ble kristnet 1000 år tidligere?Et værre tilfelle av denne fallacy skal man lete lenge etter:

http://en.wikipedia.org/wiki/Post_hoc_ergo_propter_hoc

Endret av Skatteflyktning
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så du mener at dette ikke foregår hos jødene? Du burde se Louis Theroux når han besøker vestbredden.

Men det kan hende du får et litt mer nyansert bilde...

 

Å blande inn jøder vs muslimer viser bare at du er en en islamofob som bruker alle de billige argumentene som popper opp i hodet ditt.

 

Du burde kanskje ta turen dit? Og ikke skryte på deg at du har sett en dokumentar og at du dermed har "vært der".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du burde kanskje ta turen dit? Og ikke skryte på deg at du har sett en dokumentar og at du dermed har "vært der".

 

Og det var? Fatter ikke hva du skal frem til. Det var en kommentar til det han skrev om at muslimer bli matet med jødehat fra de er små. I den dokumentaren får man se at det er en del jøder som ikke ikke akkurat viser så mye aksept for muslimer.

Altså viser den at det er to sider av samme sak. Men det er ikke alltid lett å fatte når man er en som hater muslimer fordi de er utlendinger , og bruker islam som et påskudd for å begrunne hatet sitt.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Og det var? Fatter ikke hva du skal frem til. Det var en kommentar til det han skrev om at muslimer bli matet med jødehat fra de er små. I den dokumentaren får man se at det er en del jøder som ikke ikke akkurat viser så mye aksept for muslimer.

Altså viser den at det er to sider av samme sak. Men det er ikke alltid lett å fatte når man er en som hater muslimer fordi de er utlendinger , og bruker islam som et påskudd for å begrunne hatet sitt.

 

Hva det var? Du påberoper deg kunnskap ved hjelp av en dokumentar. At harediene kan være hoppende gale vet alle i Israel, uansett bakgrunn. De har fremdeles langt igjen til de hoppende gale muslimene på de samme høydene, som synes det er søtt å rope gud er stor før de går inn sykehusdørene.

 

Så, igjen. Kanskje ta deg en tur. Det er et flott land.

Lenke til kommentar

Jeg påberoper meg ingenting. Har du sett den forresten?

Nei? Tenkte meg det.

 

Kanskje du skal se den før du kommenterer svada. Og kanskje da finnes det er ørlite håp om at hjernen din skal greie å se sammenhengen mellom det jeg skrev til den ariske kongen og dokumentaren. Et veldig stort kanskje, men det er lov å håpe.

Endret av Psykake
Lenke til kommentar

Israel er den fredelige part, jødane er offer for at arabarane i Gaza som har bestemt seg for å bombe dei med rakettar, men like vell forventar heile verda at Israel skal stå stille og sjå på.. Israel gir på tross av angrepa frå Gaza masse uhjelp, mat, drikke, medisin o.l.! Men på grunn av at NRK har eit så sterkt jødehat så har alt for mange nordmenn fått servert løgner som vi har tatt imot med åpne armar! Israel vil ha fred, og dei har tilbudt store landområder til befolkninga på Gaza, bære dei held fred. Gang på gang har PLO/Hamas sagt nei, fordi dei vil ha Israel fjerna frå kartet!

 

Koranen seier at det er greit å drepe jødar, og i dei arabiske landa får barn høyre dette frå barne-tv! For ikkje lenge sidan vart det sendt på barne-tv på ein palestinsk-kanal at det er greit å drepe jødar, og at Israel må fjernast frå kartet.

 

Etter mi meining bør vi stå sammen mot islam, og stå sammen for Israel! Vi treng sterke ledarar som kan bekjempe islam, på samme måten som vi bekjempa kommunismen! Vi ser alt for naivt på islam, vi våkna litt etter 9/11, men no har vi visst sovna igjen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ingen som ser for naivt på Islam. Siden du tydeligvis ikke har fulgt med, så har det seg sånn at islamister har en veldig begrenset tilgang til mange land.

 

Iran og Israel, begge sloss om å ha flest masseødelegelses våpen (AkA Atomvåpen). Israel er langt fra uskyldig. De er ett offer for jødehat, men de er langt fra ett folk som ikke gjør noen, noe vondt.

Lenke til kommentar

Jeg påberoper meg ingenting. Har du sett den forresten?

Nei? Tenkte meg det.

 

Kanskje du skal se den før du kommenterer svada. Og kanskje da finnes det er ørlite håp om at hjernen din skal greie å se sammenhengen mellom det jeg skrev til den ariske kongen og dokumentaren. Et veldig stort kanskje, men det er lov å håpe.

 

Ja jeg har sett den, snart 2 år siden.

 

Foruten det, så står poenget mitt ved lag. Hvordan du påberoper deg usedvanslige kunnskaper, ved hjelp av louix theroux. Blir litt som jeg skal ha erfaring fra fengsel i Usa ved å sett på et program fra samme mann.

 

Så igjen spør jeg, hvor er kunnskapen din, foruten en dokumentar, som du messer om å ha. For hvis du ikke har, bør du kanskje holde truta snurpet sammen.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Vi skal tilpasse samfunnet i den grad samfunnstrukturen ikke hindrer enkeltindivider å praktisere sin tro. Thats it. Hijab i politiet er noe forbannet tull, enhver uniform til en offentlig tjenestemann skal være fullstendig strippet for noe som tilhører religion, den skal være nøytral Politiet er en statsmakt og om pokker jeg skal ha noe som representerer en statsmakt med religiøse symboler. Vi har nå endelig begynt å kaste av oss dette åket av overtro som er kristendom, så skal dette innføres for mennesker som liksom skal representere mine interesser med mine skattepenger?

 

Kan ikke folk ta til fornuften snart :confused:

Lenke til kommentar

Norge bør tilpasse seg Islam ved å undervise skoleungene om religionen, og om alle områder hvor religion tar feil, og/eller hvor de kommer med forkastelige utsagn. Akkurat som vi bør tilpasse oss Kristendom, ved å klargjøre for folk hva det faktisk dreier seg om. Vi tjener ikke på å late som om det er noe i det. Mytologi og utdatert informasjon, med rom for ønsketekning som ellers ikke har rot i virkeligheten, og unnskyldninger for fordommer, er hva det er.

Endret av KarlRoger
Lenke til kommentar

Det er ingen som ser for naivt på Islam. Siden du tydeligvis ikke har fulgt med, så har det seg sånn at islamister har en veldig begrenset tilgang til mange land.

 

Iran og Israel, begge sloss om å ha flest masseødelegelses våpen (AkA Atomvåpen). Israel er langt fra uskyldig. De er ett offer for jødehat, men de er langt fra ett folk som ikke gjør noen, noe vondt.

 

Begrenset tilgang i nokre land ja, men langt frå alle! Vi må få det bort, på samme måten som vi bekjempa kommunisme! Dette må gjærast politisk, og vi treng ein ny Reagan som fanebærar.

 

Einaste våpna Israel har er til sjølforsvar, og med dei nabane dei har, så trengst det! Israel går ikkje til angrep på nokon, men dei vert angrepen frå alle kanta, dei treng vår støtte. Spesielt med tanke på vår felles fiende Iran, som vil sprenge bort både oss og Israel om ikkje vi får stoppa atom-planane deira!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...