Harald Gjerholm Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Gårdsvei Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
40D Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Flott bilde! Det er inspirerende å se de mange flotte bildene som er lagt ut her. Dette er klart ett av dem. Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Nydelig Høstens farger på bakken enda det er vår. Og himmelens fortsatt vinter eller vårfarger Ser grusveien er i blåtoner etter himmelen? Ser det samme ute hver dag når jeg er ute å går Vet ikke om det er spesielt slik for i år i og med at våren som kom så fort, eller om det er sånn hvert år Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Ser at du fortsetter å kose deg med HDR Uten at jeg vet det, kan det se ut som dette er et "ekte" HDR. Det vil si at det er flere eksponeringer, og ikke en eksponering som er blitt manipulert. Jeg trekker denne sluttningen ut fra det faktum at jeg kan se noen dobbelteksponeringer på noen av grenene på bildet. Dette skjer når du, enten tar vildene uten stativ, eller hvist det er vind som beveger greinene. Photomatix er veldig god på å rette opp dette hvis du haker av for Auto Align Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Eneste jeg ville forandret her var blåstikket på veien..marker å kjør ned saturastion;) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Se det ja..v2 ble bedre i mine øyne;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg