fsx v1.1 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hei har et rart problem med at datan ikke merker at jeg kobler til noe i USB enheten og da jeg restarta datan så fikk jeg at den ikke kunne finnoe no hardisk tror jeg, så starta jeg den på nytt og da komm jeg inn i windows men da begynte grafikk kortet i høyt turtal i 10 sek også gikk det til normalt nivå, hva er problemet?? Har en hardisk som er kjøpt i 2008 som kanskje kan være problemet? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Med harddisk, mener du den kassa som står under pulten? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Jeg mener den stasjonære datan (jeg har kunskaper om data men er ikke pro!) Lenke til kommentar
Nator Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Høres nesten helt normalt ut. Hvis driveren til skjermkortet er treg å laste inn kan det ta noen sekunder før vifta spinner ned, så det er normalt. Resten høres litt rart ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå