Spenis Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 hei, jeg trenge forslag til hva jeg kan finne på viss jeg ikke får læreplass (står i faresonen, eneste håp nå er vigo) Jeg har ingen aning på hva jeg skal drive med viss ejg ikke får læreplass, noe jeg ser negativt på. Dette kan være til hjelp for andre og som ikke vet hva de skal gjøre om de ikke får læreplass. Lenke til kommentar
Gaardon Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 påbygg? forbedre fag? ikke se mørkt på det er fortsatt mange muligheter er sikkert ikke forsent heller møt opp hos arbeidsgivere spør og vis interesse. kanskje du må flytte på deg vet ikke hvor villig du er til det men. ikke gi opp. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Hvilket fag er det snakk om? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Hvilket fag er det snakk om? Faget er Industriproduksjon, har søkt dette som læreplass: * CNC (der jeg har søkt har de tatt inn) * Industrimontør (Venter forsatt på svar, har ventet lenge) * Trykkerfaget (opplæringskontor for grafiske fag i Rigaland) Foresten, vet du hvorfor man må ta TIP og Industriteknologi for og ta trykkerfaget? Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 påbygg? forbedre fag? ikke se mørkt på det er fortsatt mange muligheter er sikkert ikke forsent heller møt opp hos arbeidsgivere spør og vis interesse. kanskje du må flytte på deg vet ikke hvor villig du er til det men. ikke gi opp. Det er forsent til å søke på påbygg nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå