Gå til innhold

Props trengs til actionfilmproduksjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er for tiden inne i siste trinn av pre produksjonsfasen til min planlagte actionkomedie "Blod og Olje"

Jeg har samlet en god del kostymer og props, men mangler fortsatt sårt visse ting.

Hvis noen hadde mulighet til å låne meg noe av dette, for så bare for en helg så jeg kan filme det jeg trenger ville jeg vært evig takknemlig.Jeg skal ikke gjøre noe som risikerer at lånt utstyr blir skadet-

1. Våpen

Siden det er en actionfilm trenger jeg en del våpen for actionscenene. For skytevåpnene vil jeg digitalt legge til bluss og røyk. Derfor er det visuelle, ikke det funksjonelle viktig. Til og med en ødelagt softgun kan brukes.

Jeg er spesielt interessert i: Hagle, AG3, pistoler, liten revolver eller pistol(type som lett kan skjules), samekniv, harpun(bare harpunen, ikke gevær), skulderholster

Ellers er alle typer våpen intressange for meg.

2. Modeller

Jeg trenger etableringsbilder av en oljeplattform, om noen har en miniatyrmodell av en oljeplatform jeg kan filme ville det hjulpet meg veldig.

3. Uniformer

Trenger militæruniformer for et par scener

Ville hjulpet veldig om jeg kunne lånt, så jeg slipper å kjøpe inn bare for et par minutter med opptak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...