NeEeO Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hei, Jeg forstår ikke hvorfor men, noen websider vises ikke riktig når jeg lagrer dem som .html(kopiere kildekode, lime inn i notisblokk, og lagre som .html , Ellers "Lagre som" i nettleser) . Jeg testet med facebook, den ble helt perfekt. Men så testet jeg med to andre websider, der den ene bare var tekst, og helt hvit bakgrunn. Og den andre ble ikke helt komplett, alle bildene viste ikke( Lagt ved.) Original: Lagret som i firefox(HELE SIDEN..bilder..osv): (Klikk for større bilde) Endret 9. april 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
agm Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 FF tar ikke hensyn til filstiene som er angitt i CSS fila. Du må nok laste ned disse bildene og endre sti manuelt. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 men det blir veldig rart...Hvordan gjør jeg det? det er jo mange css filer (4 stk.) Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 Det går ikke å sette på blue_bar_bg.jpg (det er den blå baren helt øverst..Mellom login og superpoints logoen. Dessuten var ikke bilde(blue_bar_bg) i filene da jeg lastet de ned fra firefox, derfor måtte jeg høyre klikke på bilde "Vis bakgrunnsbilde"..Også lagre bilde som. Det regner jeg å matte gjøre med de andre også. Filene er vedlagt superpointss.zip Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 (endret) --Ingenting her-- Endret 10. april 2012 av ZPAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå