6ykriss Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) Hei. Jeg er ute etter noen nye park lys til min Volvo V50. Det jeg er ute etter er hvilken pærer som sitter i denne fra før? Leser litt forskjellige meninger om blåe pærer. Nå er jo ikke dette snakk om kjørelys så regner jeg med blåe Xenon look er lovlig? Noe slik som er på bilde? Endret 24. april 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 12. april 2012 Forfatter Del Skrevet 12. april 2012 Absolutt ingen? :O Legger til et bilder, men hvilken av disse? Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 Hei ser ut som litt kraftige LED pærer. Fåes i alle kulører. Ta vare på kvitteringer ved evt. kjøp, da LED ofte slutter å fungerer. Jeg hadde en LED pære som begynte å blinke strobo! Husk at pærene skal være E-merket og at det ikke er lov å bare benytte parklys som kjørelys. Hei ser ut som litt kraftige LED pærer. Fåes i alle kulører. Ta vare på kvitteringer ved evt. kjøp, da LED ofte slutter å fungerer. Jeg hadde en LED pære som begynte å blinke strobo! Husk at pærene skal være E-merket og at det ikke er lov å bare benytte parklys som kjørelys. Lenke til kommentar
6ykriss Skrevet 24. april 2012 Forfatter Del Skrevet 24. april 2012 (endret) . Endret 25. april 2012 av 6ykriss Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. april 2012 Del Skrevet 25. april 2012 Vanlig w5w sokkelløs pære, kan fint sette i xenonlook pære ja Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 11. juni 2012 Del Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg har H4 med "xenon look" (blåskjær) i nær og fjernlys. Pærene er også merket E13, 12v, 55W. Er de da godkjent for bruk? Endret 11. juni 2012 av Heineoen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå