Laila - Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Kanadagås V2 Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tor r Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 Ble en fin komp med en god dybde,Du er så flink til og ta bilder att eg anbefaler deg å teste ut behandlingsprogramer,samt ta bildene i RAW,det er her den siste finishen er,samt kjekt er det og!! Adobe Photoshop ville eg prøvd,hvet ikke hvilken nr der er komt til, tror det er opp mot 10,tidligere versjoner får du for under 1000 kr.Du kan og laste ned en testversjon som du får i 30 dager av dei fleste program,vel verd å prøve!! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Fint bilde med et godt komp. Ser at Tor anbefaler det å sattse på Photoshop. Den nyeste versjonen av Photoshop er CS6. Selv om PS er det redigeringsprogrammet som de fleste proffer bruke, vil jeg ikke anbefale deg å starte med dette. For det første er det veldig dyr, og for det andre er det en hel liten videnskap å sette seg inn i alle finessene. Men Adobe har en "lillebror" til PS som heter Elements. Dette programmet koster bare en brøkdel av PS. Det er enklere å bruke, men har alikevell de fleste av de finessene som PS har. De finessene Elements ikke har, men som PS har, er det bare proffe fotografer som har bruk for. Selv har jeg PS CS3, altså en eldre versjon av PS, men jeg er mer enn fornøyd med den Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 10. april 2012 Forfatter Del Skrevet 10. april 2012 Tusen takk begge to! Ser for meg mange år med trening, læring og glede Så mange muligheter, så mye nytt å lære, så mye å oppdage hele tiden Det her er bare gøy! Hilsen aldrivoksen ;-) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Henger meg på de andre her..noen gratis programmer som dette The Gimp,er nokså og ganske likt photoshop...og ett annet program jeg kom over heter photoscape,som har alt og litt til...og en raw converter også...og også gratis;) Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 HeHe skulle akkurat til å si det samme som Tor.. test ut behandlingsprogram. https://www.adobe.com/cfusion/tdrc/index.cfm?product=photoshop_lightroom&promoid=GXVWF Se på dette.. https://prisguiden.no/produkt/adobe-lightroom-3-fullversjon-127593 Lenke til kommentar
40D Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 Det er drøssevis av tutorials på youtube for light room. Jeg har det ikke selv, men øbsker meg det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg