Gå til innhold

BK: Kanadagås V2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble en fin komp med en god dybde,Du er så flink til og ta bilder att eg anbefaler deg å teste ut behandlingsprogramer,samt ta bildene i RAW,det er her den siste finishen er,samt kjekt er det og!!

Adobe Photoshop ville eg prøvd,hvet ikke hvilken nr der er komt til, tror det er opp mot 10,tidligere versjoner får du for under 1000 kr.Du kan og laste ned en testversjon som du får i 30 dager av dei fleste program,vel verd å prøve!!

Lenke til kommentar

Fint bilde med et godt komp.

Ser at Tor anbefaler det å sattse på Photoshop. Den nyeste versjonen av Photoshop er CS6.

Selv om PS er det redigeringsprogrammet som de fleste proffer bruke, vil jeg ikke anbefale deg å starte med dette.

For det første er det veldig dyr, og for det andre er det en hel liten videnskap å sette seg inn i alle finessene.

Men Adobe har en "lillebror" til PS som heter Elements. Dette programmet koster bare en brøkdel av PS. Det er enklere å bruke, men har alikevell de fleste av de finessene som PS har.

De finessene Elements ikke har, men som PS har, er det bare proffe fotografer som har bruk for.

Selv har jeg PS CS3, altså en eldre versjon av PS, men jeg er mer enn fornøyd med den

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...