Anon123 Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 er det noen innstillinger som gjør at alt blir lagra på D drive? Siden jeg har ssd så vill jeg bare ha windows og chrome på den og alt jeg laster ned på D drive Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 9. april 2012 Del Skrevet 9. april 2012 (endret) er det noen innstillinger som gjør at alt blir lagra på D drive? Siden jeg har ssd så vill jeg bare ha windows og chrome på den og alt jeg laster ned på D drive chrome->instillinger->avansert->plassering for nedlastinger. Endret 9. april 2012 av The_Airborn Lenke til kommentar
Anon123 Skrevet 9. april 2012 Forfatter Del Skrevet 9. april 2012 (endret) j er det noen innstillinger som gjør at alt blir lagra på D drive? Siden jeg har ssd så vill jeg bare ha windows og chrome på den og alt jeg laster ned på D drive chrome-&--#62;instillinger-&--#62;avansert-&--#62;plassering for nedlastinger. jo jau, visste jo egnt det men f.eks fra utorrent da? men takk for svar hadde egnt glemt det... Endret 9. april 2012 av xtr3zz Lenke til kommentar
lkjelsberg Skrevet 10. april 2012 Del Skrevet 10. april 2012 j er det noen innstillinger som gjør at alt blir lagra på D drive? Siden jeg har ssd så vill jeg bare ha windows og chrome på den og alt jeg laster ned på D drive chrome-&--#62;instillinger-&--#62;avansert-&--#62;plassering for nedlastinger. jo jau, visste jo egnt det men f.eks fra utorrent da? men takk for svar hadde egnt glemt det... noe samme instillinger i utorrent, let deg fram i instillinger, husker jeg gjordet det for litt siden, ganske enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå