Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noe jeg har tenkt på lenge.. Mørke jenter med lyse gutter?

Anbefalte innlegg

Jeg er en 16 år gammel jente og jeg lurer på hva lyse gutter synes om mørke jenter og med mørke jenter mener jeg Afrikanske.. Jeg er selv fra afrika nærmere bestemt Etiopia noe som vill si i mitt tilfelle at jeg er ganske lys. Jeg er adoptert og kom til norge da jeg var runt 2mnd gammel som vill si at jeg er ganske norsk utenom fargen min. Så jeg lurer på hva hadde lyse gutter da syntes om å bli sammen med en jente som kommer fra Afrika eller et annet sted med en lys møkfarge eller en mørk mørkfarge. (Vet at alle er forskjellige menmen de som har lyst kan jo svare;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den gangen jeg gikk på ungdomsskolen og videregående hadde ikke de utenlandske jentene noen større problemer med å finne gutter enn andre jenter, i alle fall.

Du vet ikke resultatet før du prøver. Og selv om du skulle ha uflaks et par ganger må du ta det som det - uflaks - og ikke nødvendigvis at noen ikke vil gå ut med deg pga hudfarge.

Lenke til kommentar

Tja, motsetninger er eksotisk.

Selv skal jeg ikke se bort ifra at noen av de etiopiske jødene var flotte. :) (som er min erfaring angående personer fra det området av verden). Men i det området (Israel) er "blondine" det som er toppen av glede. Mens personlig synes jeg det ikke er noe.

Smaken er som baken.

Endret av norskgoy
Lenke til kommentar

Enig med det noen av dere sier men det er sakt så mye om at mørke jenter er frekke og har dårlige holdninger skjønner bare ikke det for de jeg kjenner av mørke jenter er veldig hygelige og snille! Blir litt lei meg for jeg er litt redd for at disse ryktene "smitter" over på andre gutter.. hvis dere skjønner.. litt vanskerlig å forklare.

Lenke til kommentar

Og ryktene om lyse jenter er at de er billige horer, og blondiner er dumme... Hvis du møter på et hankjønn som er mer interessert i rykter enn å behandle deg som et individ bør du egentlig snu og gå den andre veien, ikke prøve å komme deg nærmere innpå ham.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg er vel ikke akkurat "gutt" lenger, mer gammel gubbe. Men jeg synes afrikanske jenter og damer er minst like nydelige som europeiske, uansett hvor lyse eller mørke de er. Nå var det nesten ingen av dere i Norge i min ungdom, så jeg traff aldri noen det kunne vært aktuelt å bli sammen med, men det hadde jeg gjerne gjort. Hva generaliserende rykter sier om en folkegruppe bryr meg mindre, det er individer som blir sammen.

Geir :)

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker mørke, eksotiske jenter, fremfor lyse blondiner. Og jeg trur ikke jeg er den eneste.

Norske jenter er kjedelige.

Trådstarter er jo oppvekst i Norge, så da er det vel det samme. Hvis det ikke er selve hudfargen du synes er spennende?

Det er utseende jeg liker, ja. Høye blondiner er turn-off.

Jeg foretrekker mørke, eksotiske jenter, fremfor lyse blondiner. Og jeg trur ikke jeg er den eneste.

Norske jenter er kjedelige.

Sist jeg sjekket likte du hvitsminkede nordøst-asiater. :p

Ikke nord-øst, men sør-øst. Asiater er nok favoritten min, ja. Men jeg liker både folk fra afrika, midt-østen, india og sør-amerika forran hvite europeere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...