Aiglos Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Er på utkikk etter noen små sdd-er 30-60GB hvis noen liggendes i trondheims området. Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Noen som har et brukbart kabinett + psu, som gis bort i nærheten av Jevnaker/Hønefoss området? Har planer om å bygge opp en eldre gaming pc jeg har fått i deler. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Slett Endret 15. april 2014 av sevs Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 16. september 2013 Del Skrevet 16. september 2013 Ødelagte laptop batterier ønskes Lenke til kommentar
Fade1 Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 (endret) Er på jakt etter et Socket 775 hovedkort... Endret 3. oktober 2013 av Fade1 Lenke til kommentar
ca2 Skrevet 3. oktober 2013 Del Skrevet 3. oktober 2013 Fungerende matriseskriver ønskes i Oslo / Akershus. Kan hente. Om den trenger ny... hva nå enn slike bruker for å skrive ut, er det fortsatt interessant. Og ja, jeg mener det. Selv om dette står temmelig høyt på listen over ting jeg aldri trodde jeg kom til å spørre noen om. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Ønsker brukbar bærbar Pc med AMD prosessor og pent brukt. Kan byttes i Pc deler, kabler eller en Hp Pavilion Pc uten Harddisk. Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 6. oktober 2013 Del Skrevet 6. oktober 2013 Noen som har "døde" laptop-batterier liggende? Jeg tar de gjerne Lenke til kommentar
asdfljkøkdasfjlø Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har et ati5850 liggende? Bor i Namsos og betaler selvsagt eventuell frakt. Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 7. oktober 2013 Del Skrevet 7. oktober 2013 Noen som har laptop liggende? VELDIG gjerne med HDMI inngang, knust skjerm, ødelagt kabinett, tastatur osv er ingen hindring! Trenger kun hk, cpuen, minne og ladekabelen. Eventuelt mini atx kort med cpu, minne og psu. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. oktober 2013 Del Skrevet 8. oktober 2013 Er det noen her som har en brukbar Pc? Jeg trenger en i reserve. Kan gjerne være en med Knust skjerm, ødelagt tastatur, kabinett, mus osv. Dette skal kun være en Pc jeg skal ha i reserve hvis Pavilion Pcen min går bandudas. Kontakt meg på PM for nærmere Info Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er det noen her som har en USB 2.0 port som dere kan gi bort? Jeg trenger også oppadbare batterier. Skal prøve å lage en boks med batterier og USB port slik at jeg kan lade mobilen min hvor jeg vil 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Er det noen her som har en USB 2.0 port som dere kan gi bort? Jeg trenger også oppadbare batterier. Skal prøve å lage en boks med batterier og USB port slik at jeg kan lade mobilen min hvor jeg vil Lag gjerne en liten worklog om det blir noe av prosjektet. Veldig interessert Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ok, oppretter en annen tråd i en elektronikk tråd og sender deg link på PM. Back to topic nå 1 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ønsker et socket 939 hovedkort. Må være fungerende da jeg har to ødelagte fra før Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Ønsker et PCI-E skjermkort med passiv kjøling. Kan være så dårlig som bare det. Serveren nekter å boote uten skjermkort. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 16. oktober 2013 Del Skrevet 16. oktober 2013 Ønsker en lader til HP Compaq 6000 serien. Betaler porto osv Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 Er ute etter sas disker på 146gb. Trenger mellom 10 og 15 stk totalt. Gjerne med skuffer. Skal brukes i poweredge 2850 servere. Kan betale porto og gi deg en julegave. Ram er også interessant hvis du har mange brikker av samme type og størrelse. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 29. oktober 2013 Del Skrevet 29. oktober 2013 (endret) Edit: slett Endret 8. november 2013 av Jon Håvard (sevs) Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 31. oktober 2013 Del Skrevet 31. oktober 2013 Ser etter ett hovedkort (eventuelt flere) med mange sata porter. Prosessor og andre spesifikasjoner er ikke viktig,men den må kunne kjøre windows server 2008, og takle 2tb disker.Skal brukes til filserver. Betaler gjerne porto. Disker, psu og kabinetter er også interessant. Holder til i Fredrikstad, men kan betale porto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå